دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Duke Nukem 3D 20th Anniversary World Tour نسخه PLAZA

Duke Nukem 3D 20th Anniversary World Tour یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Nerve Software, Gearbox Software, LLC طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Gearbox Publishing برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . پس از گذشت 20 سال از انتشار اولین نسخه ، بار دیگر به بزرگترین قهرمان اکشن جهان در تور جهانی ملحق شوید و جهان را از وجود دشمنان پاک کنید . مسیر خود را از میان انبوهی از بیگانگان زشت در چهار قسمت کلاسیک دوک Nukem 3D به علاوه یک قسمت جدید که توسط طراح ارشد ، طراحی شده است ، باز کنید .

سایر توضیحات : در این نسخه از موسیقی های متن جدیدی استفاده شده که تمامی آنها توسط آهنگساز اصلی بازی که در سال 1996 منتشر شد ، تولید شده است . وجود 5 قسمت جدید همراه با ویژگی های جذاب ، پاداش و محتویات اضافی در هر مرحله ، صداگذاری دوباره بازی و استفاده از صدای بازیگر اصلی Duke Nukem به نام Jon St. John ، تولید موسیقی جدید برای قسمت 5 و استفاده از کد اصلی سال 1996 و موتور ارتقا یافته 2.5 بعدی True 3D برای پلتفرم PC تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی خاطره انگیز است .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Duke Nukem 3D 20th Anniversary World Tour نسخه PLAZA

 

مشخصات بازی Duke Nukem 3D 20th Anniversary World Tour :

نام بازی : Duke Nukem 3D 20th Anniversary World Tour

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Nerve Software, Gearbox Software, LLC

منتشر کننده : Gearbox Publishing

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Duke Nukem 3D 20th Anniversary World Tour