دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Dungeon Lords Steam Edition

بازی Dungeon Lords Steam Edition در سبک نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی Heuristic Park ساخته شده و استودیوی Nordic Games این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . جادوگر بزرگ Galdryn از Meadows توسط توطئه ی گروه Circle of Mages ناپدید شده است . متحد او Lord Davenmor سخت در تلاش است تا قلمروی فرماندهی خود را از تصرف نیروهای تاریک در امان نگه دارد و در این مسیر با لرد غرتگران Barrowgrim روبه رو می شود .

خلاصه داستان : امید هنوز باقی است . به گفته یک پیشگویی قهرمانی بزرگ ظهور خواهد کرد و تمام نیروهای تاریک را از بین می برد . این قهرمان شما هستید . بازی Dungeon Lords Steam Edition به صورت co-op و تا 8 بازیکن به صورت همزمان را پشتیبانی می کند . البته در کنار این مود شما می توانید در قسمت تک نفره نیز تجربه ی خوبی را داشته باشید . گرافیک بازی نسبت به نسخه ی قدیم بهبود بسیاری داشته و تمام کارکترها مجدد بازسازی شده اند . وجود کلاس های زیاد Hero , بهبود Class Skills و وجود یک کلاس منحصر به فرد با توانایی های به خصوص تنها بخشی از ویژگی های این بازی می باشد . گیم پلی بازی Dungeon Lords Steam Edition به دو صورت استفاده از Hot-Key و Point & Click می باشد و شما می توانید به هر یک از دو صورت دلخواه آن را تجربه کنید . تجربه ی 50 تا 70 ساعت گیم پلی می تواند ساعت ها شما را در این بازی ماجراجویی سرگرم سازد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Dungeon Lords Steam Edition

نام بازی (فارسی) : اربابان سیاه چاله نسخه استیم

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Heuristic Park

منتشر کننده : Nordic games

سبک بازی : نقش آفرینی

حجم فایل : 3.3 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 3 replies
    1. میلاد says:

      این نسخه مشکل داره تو بعضی مراحل ارور میزنه دانلود نکنید من الان می خوام نسخه MMXII رو دانلود کنم ببینم چطوره

      پاسخ دادن
    2. محمد says:

      سلام، خسته نباشید، این فرقش با Dungeon Lords MMXII که تو سایت خودتونم هست چیه؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *