دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر EARTHLOCK Festival of Magic نسخه PLAZA + آپدیت 1.9

سرزمین اومبرا یک سرزمین زیبا و سرسبز بوده است که محل بوجود آمدن بسیاری از تکنولوژی ها و شگفتی های علمی بوده است . این سرزمین به دلیل زیبایی های بی نظیرش و همچنین صلح آمیز بودنش زبانزد خاص و عام می باشد ، اما این سرزمین سال ها می باشد که از این شرایط به دور است . سال ها پیش پس از حمله موجودات شیطانی به این سرزمین زیبا خرابی های بسیاری به بار آمد و انسان های بیگناه بسیاری به دلیل این وارد شدن این موجودات خبیس به این سرزمین نابود شده و جان خود را از دست داده اند . در یکی از روزهای معمولی در این سرزمین آشوب زده آمون که یک جوان ماجراجو و شجاع می باشد متوجه می شود که عمویش توسط موجوداتی پلید دزدیده شده است به همین دلیل سفری به قصد آزادی عموی خود آغاز می کند اما در ادامه متوجه می شود که این سفر سفری برای نجات دنیا می باشد .

سایر توضیحات : در سال 2015 استودیوی بازی سازی Snowcastle Games اعلام کرد که قصد ساخت یک بازی نقش آفرینی جذاب دارد که این سبک را دست خوش تغییرات بسیاری کند . بازی جدید که با ترکیب سبک ماجراجویی و نقش آفرینی خلق شد EARTHLOCK Festival of Magic نام گرفت و در سال 2016 برای سیستم عامل ویندوز منتشر شد . گیم پلی این بازی ترکیبی از بازی های نقش آفرینی و نقش آفرینی ژاپنی می باشد که این امر خود باعث جذابیت بالای این بازی شده است . گرافیک هنری و فنی این بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد . داستان جذاب و گیرا در کنار گیم پلی بسیار درگیر کننده باعث شده است که این بازی یکی از انتخاب های اصلی برای طرفداران این سبک می باشد . بازی رایانه ای EARTHLOCK Festival of Magic در تاریخ 27 سپتامبر 2016 منتشر شده است و موفق به کسب نمره 73% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر EARTHLOCK Festival of Magic نسخه PLAZA

مشخصات بازی EARTHLOCK Festival of Magic :

نام بازی : EARTHLOCK Festival of Magic

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Snowcastle Games

منتشر کننده : Snowcastle Games

سبک بازی : نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

EARTHLOCK Festival of Magic

به روز رسانی :

1396/02/23 آپدیت 1.9 نسخه PLAZA اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *