دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر European Ship Simulator

بازی کامپیوتر European Ship Simulator یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط Excalibur طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های Merge Games و Excalibur برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این بازی شما در نقش یک کاپیتان کشتی به ایفای نقش می پردازید و به تمامی بندرگاه های اروپا از جمله دوور ، روستوک و خلیج جبل الطارق سفر خواهید نمود . در ابتدا کشتی کوچکی در اختیار شما قرار دارد که پس از گذراندن مراحل بازی این اجازه را به شما می دهد تا کشتی های بزرگتری در اختیار داشته باشید البته در دریا , نیروی امواج بر کشتی های بزرگ تاثیر آنچنانی ندارد ولی بر کاشتی های کوچک باعث تلاطم کشتی خواهد شد و همین مسئله باعث می شود تا  مبارزه با فیزیک واقع گرایانه آب به دنیای واقعی نزدیکتر باشد و تجربه ای جدید برای پلیر رقم خورد . هر کشتی برای هدایت , دانش مخصوص به خود را نیاز دارد به طور مثال شتاب و سرعت در هر کشتی می تواند با دیگر کشتی ها متفاوت باشد . بازی ای که توسط تیم سازنده منتشر شده است , نسخه اصلی بوده و طبق گفته سازندگان به مرور زمان برای این بازی آپدیت و DLC های جدیدی منتشر خواهد شد . وجود بیش از 8 کشتی با تمامی جزئیات , ویرایشگر ماموریت , وجود انواع شرایط آب و هوایی مانند باران ، آفتاب و برف و بیش از 20 ماموریت که برخی از آنها تا 60 دقیقه به طول می انجامد , تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی European Ship Simulator :

نام بازی : European Ship Simulator

نام بازی (فارسی) : شبیه ساز کشتی اروپایی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Excalibur

منتشر کننده : Merge Games و Excalibur

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

  • 3 replies
    1. محمود says:

      سلام رضا درست میکه توی منوی اجرای بازی که میری هیچ مامورتیی رو برات لیست نمیکنه حتی مامورتهائی رو که خودت میسازی رو هم نمیاره علت چیه. در ضمن توی تلگرامتون هم در این مورد چیزی ندیدیم اگه میشه راهنمائی کنید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *