دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Fall of the Titanic

بازی کامپیوتر Fall of the Titanic یکی از بازی های سبک ماجرایی و شبیه ساز است که توسط TheWgames طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . 103 سال پیش , کشتی با عظمت و سرشار از غرور و افتخار ساخته شد اما حالا تنها به عنوان یک تراژدی در دریاها از آن یاد می شود .

خلاصه داستان : در این بازی بر روی عرشه کشتی یکبار دیگر قدم بگذارید و وجب به وجب آن را جستجو کنید . پی بردن به ساختار و هدف ساخت کشتی در 103 سال پیش و از همه مهمتر تجربه غرق شدن در این بازی مدنظر قرار گرفته شده است . کاوش در عرشه کشتی تایتانیک , راه رفتن در امتداد عرشه تفرجگاه , کشف اتاق های مخفی و امکانات رفاهی مانند استخر و سونا و لذت بردن از زیبایی و ظرافت طراحی بخشی از ویژگی های بازی به شمار می آید . بازی به همینجا ختم نمی شود زیرا شما باید ترس از غرق شدن و یخ زدگی را نیز تجربه کنید . رها شدن بر روی اقیانوس و نظاره کردن آبی بی پایان و فرار از انجماد می تواند جذابیت های مخصوص به خود را داشته باشد . بازی از حالتی به نام exploring mode برخوردار است که زمانی که آغاز می شود در واقع روند غرق شدن کشتی و آب گرفتن تمامی بخش های کشتی را به خوبی می توانید مشاهده نمایید و با زمان بندی مناسب تمامی قسمت های مختلف کشتی را بازرسی نمایید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Fall of the Titanic :

نام بازی : Fall of the Titanic

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : TheWgames

منتشر کننده : TheWgames

سبک بازی : ماجرایی و شبیه ساز

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *