دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Gemini Heroes Reborn

بازی Gemini Heroes Reborn در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Phosphor Games ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در این بازی شوتر اول شخص شما در نقش Cassandra بوده و باید به یک ماجراجویی برای باز کردن قدرت های بی نظیر که در جهان بی همتا می باشند بروید . این نسخه از بازی ادامه دهنده ی نسخه Enigma Heroes Reborn می باشد .

خلاصه داستان : در بازی Gemini Heroes Reborn شما در نقش یک دختر جوان 20 ساله به نام کاساندرا هستید در این سفر ماجراجویی او به دنبال پیدا کردن قوی ترین نیرو در کل جهان هستی می باشد و رازی که در گذشته ی او بوده را حل کند . او دوباره به آغوش خانواده ی خود باز خواهد گشت ولی در این مسیر اتفاقاتی برای او می افتد که بر خلاف آنچه می باشد که تصور کرده است . همانند همه ی بازی در این بازی نیز ما با یک ضد قهرمان به نام Trevor Mason روبه رو هستیم که در تلاش است تا او را از هدف اصلی بازدارد و به هر روشی که شده جلوی او را بگیرید . بازی Gemini Heroes Reborn از گرافیک قابل قبولی برخوردار بوده و گیم پلی بسیار هیجان انگیزی دارد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Gemini Heroes Reborn

نام بازی (فارسی) : جمینی تولد دوباره قهرمانان

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Phosphor Games

منتشر کننده : Phosphor Games

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی

حجم فایل : 8 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 12 replies
    1. مهرشاد says:

      سلام.من نصب کردم.بازی اجرا میکنم.تبلیغات نشون میده وقتی میخاد منو بازی لود شه.از بازی میاد بیرون و یه ارور میده. عکس ارور چجوری براتون بفرستم؟

      پاسخ دادن
    2. SHINOBI says:

      بلک باکسش حجمش حدود 6 گیگه بنظرم همون اصلی بگیریم بهتره فقط 2 گیگ کم شده

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *