دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Gridberd

بازی Gridberd در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Wareberd ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . هر خانه دارای اسرار وحشتناکی می باشد که حل آنها به راحتی نمی باشد و پاسخی که برای برخی از آنها داده می شود تنها سوالات بیشتری را به وجود می آورد حال شما چه کاری انجام می دهید زمانی که زندگیتان به این جواب ها بستگی داشته باشد؟ Gridberd یک بازی اول شخص ترسناک می باشد که در آن باید اسرار ترسناک و وحشتناک عمارت Johnson Mansion را کشف کنید . چه کسی می باشید؟ چگونه سرنوشت شما را به اینجا کشانده است؟ چه اتفاقی افتاده است؟ و این روح مرموزی که به دنبال کشتن شما می باشد کیست؟ وارد محیط ترسناک عمارت باستانی شده و گوشه و کنار آن را به دقت بررسی کنید و اسراری را که در آن وجود دارد را کشف کنید . اطلاعات گذشته را به دست آورده تا بتوانید به تاریخ این عمارت دسترسی پیدا کنید . باز کردن راه های مخفی , حل پازل ها و عبور ماهرانه از تله ها همه از ویژگی های بازی Gridberd می باشد که برای شما در یک قلعه ی قدیمی مهیا شده است . با دیدن هیولاها از آنها فرار کنید زیرا لحظه ای برای کشتن شما درنگ نخواهند کرد . به یاد داشته باشید که در هر گوشه ای خطری شما را تهدید خواهد کرد و این ممکن است سرنوشت زندگی شما را تغییر دهد . فرار کردن تنها راه حل موجود نیست . گرافیک بازی Gridberd بالا بوده و از موتوری بازی سازی CryEngine 3 برای خلق آن استفاده شده است . جزئیات و اتموسفر بازی بسیار عالی کار شده و شما را درگیر پیچ و تاب خود می کند . اگر علاقه مند به بازی های ترسناک هستید تجربه ی این بازی را به شما توصیه می کنیم .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Gridberd

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Wareberd

منتشر کننده : Wareberd

سبک بازی :اکشن , ماجراجویی

نوع فایل : ISO

  • 4 replies
    1. saeed says:

      اصلا معلوم نیست باید کرک رو کجا بریزی !
      اصلا کجا جای گزین کنی !! اصلا فایلهای کرک به بازی نمیخوره ! !!!! با لانچر هماجرا میکنی..بازی کنار صفحه اجرا میشه فقط صدا میاد…صفحشم سیاهه !!!

      پاسخ دادن
    2. سید مهدی says:

      من بازی را نصب کردم خیلی تاریم چیزی معلوم نیست کودکس را درمحل بازی کپی کردم چه کنم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *