دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games

بازی کامپیوتر Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Activision طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . خود را برای رقابتی جذاب در سرزمین های یخ زده آماده کنید . پس از آنکه محل زندگی مانی ، دیگو و سید از هم فرو پاشید , آنها تصمیم گرفتند برای ادامه زندگی خود همراه با مابقی حیواناتی که جان سالم به در برده اند مکان جدیدی را برای زندگی پیدا کنند . پس از جستجوی فراوان , آنها پای به منطقه ای می گذارند که موجودات شرور کنترل آن را در دست گرفته اند . پس از نبردی که بین این دو گروه صورت می گیرد در انتها تصمیم می گیرند هرکدام از گروه ها که توانست در تورنومنت انتیاز بیشتری کسب کند , بر منطقه مسلط شده و گروه دیگر از آنها فرمانبرداری کنند . در بازی رقابت هایی مانند رقص بر روی یخچال های طبیعی ، پرش با اسکی و پرتاب سنجاب وجود دارد که با کسب طلا ، نقره و مدال بلوط برنزی به هر کدام از تیم ها امتیازی تعلق می گیرد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games :

نام بازی : Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games

نام بازی (فارسی) : عصر یخبندان 4 رانش قطب شمال

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Activision

منتشر کننده : Activision

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

 

دانلود بازی کامپیوتر Ice Age 4 Continental Drift Arctic Games با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 6 replies
    1. ثقفي says:

      براي اينکه دو نفره بازي کنيم مي گويد دکمه a را فشار دهيد من همه دکمه هاي کيبرد را تست کردم نشد با دسته هم که اصلا کار نمي کنه ميشه باهاش دو نفره بازي کرد يا خير سپاسگذارم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *