دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Iron Fish نسخه PLAZA

Iron Fish یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی Dean Edwards ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Dean Edwards یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تجربه ساخت بازی های بسیاری نظیر سری محبوب Act of Redem و Cpt America is dmb را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک ماجراجویی یکی از سبک های محبوب در میان بازی بازان می باشد و بازی های بسیاری در این سبک منتشر شده است . بازی های نظیر سری محبوب Assassin Creed و Tomb Raider از بازی هایی می باشند که این سبک را دست خوش تغییرات بسیاری کرده اند . بازی رایانه ای Iron Fish یکی از همین بازی ها می باشد که  سعی داشته است با ترکیب سبک ماجراجویی و نقش آفرینی موفق به خلق یکی از زیباترین بازی های ماجراجویی سال شود که با توجه به نمرات مثبت این عنوان می توان گفت که در این زمینه موفق عمل کرده است .

سایر توضیحات : داستان این بازی در اعماق اقیانوس و در جایی در جریان است که تابه حال هیچ انسانی به آن پا نگذاشته است . شما به عنوان یک غواص و یک محقق پا به بخش های تاریک اقیانوس می گذارید و متوجه می شوید که ساختمان ها و مقبره های بسیار قدیمی در این مکان وجود دارد ، در ادامه شروع به گشتن در اعماق اقیانوس می کنید تا متوجه حقایق این مکان شوید ، اما بزودی متوجه می شوید که حقایق وحشتناکی در رابطه با این مکان وجود دارد . سازندگان سعی داشته اند با ترکیب المان های psychological Horror به این بازی این بازی را به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل کنند ، این بازی دارای یک اتمسفر بسیار ترسناک و استرس آور می باشد . بازی رایانه ای Iron Fish یکی از متفاوت ترین بازی های ماجراجویی ساخته شده در سال های اخیر می باشد .

 *حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Iron Fish نسخه PLAZA

مشخصات بازی Iron Fish :

نام بازی : Iron Fish

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Dean Edwards

منتشر کننده : Dean Edwards

سبک بازی : ماجراجویی – اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Iron Fish

به روز رسانی :

1395/08/19 نسخه پلازا اصلاح شد .