دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر KRUM Edge Of Darkness

بازی KRUM Edge Of Darkness در سبک اکشن , ماجراجویی , نقش افرینی می باشد که توسط استودیوی مستقل HA Studio ltd ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . بازی کرام لبه ی تاریکی یک بازی مفرح , نقش آفرینی با المان هک و اسلش , اکشن – ماجراجویی با المان های تاکتیکی می باشد و شما با اوباش ها , جانوران عجیب , تله های مرگبار , شوالیه های قدرتمند و اژدها روبه رو می شوید .

خلاصه داستان : شما یک مرد درستکار هستید که در یک روستای کوچک در صلح زندگی می کنید . یک روز از سمت جنگل به همراه مقداری آذوقه بازمی گردید و متوجه می شوید که روستا ویران شده است . دوستان و خانواده ی شما یا کشته شده و یا به اسارت گرفته شده اند . یکی از بازماندگان اتفاقی که در ان لحظات افتاده را کامل بازگو می کند . یک شیطان ناشناخته حمله کرده و تمام روستا را ویران کرده است و تمام این موارد را به یک دلیل انجام داده است گرفتن عشق یک فرد . شما هیچ راهی جز آنکه به ماوریت برای یافتن آنها روید ندارید همین صورت که در مسیر می روید متوجه آن می شوید چیزی ترسناک تر , بزرگتر و مهم تر از آنچه در انتظار دارید به پیش روی شما قرار دارد . KRUM Edge Of Darkness دارای سیستم خاصس در گیم پلی می باشد که یادگیری آن آسان ولی حرفه ای شدن در آن زمان بر است و در این زمینه اصلا شباهتی به بازی های هم سبک خود ندارد . صرفا دکمه ها را فشار دادن فقط شما را به کشتن می دهد هر سلاح دارای روش های آسانی برای کشتن هستند ولی مهارت های سخت و حرفه ای در هرکدام از انها وجود دارد .

مشخصات بازی :

نام بازی : KRUM Edge Of Darkness

نام بازی (فارسی) : کرام لبه تاریکی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : HA Studio ltd

منتشر کننده : HA Studio ltd

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی

حجم فایل : 457 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 5 replies
    1. vahabvahab says:

      اقا میبخشید بازی Kings Quest اپیزودیه یعنی باید منتظر اپیزود های دیگه ای هم باشیم یا خیر کامله

      پاسخ دادن
    2. بهتاش says:

      سلام خسته نباشید انلاین میشه بازی کرد؟
      میشه هر بازی انلاین میشه بنویسید اول توضیحاتش ممنون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *