دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Magicka 2 Ice Death and Fury

بازی Magicka 2 Ice Death and Fury در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Paradox Arctic ساخته شده و استودیوی Paradox Interactive این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . بازی مجیکای 2 یک عنوان Co-op هیجان انگیز و لذت بخش می باشد که تجربه ای متفاوت برای شما به وجود می آورد . نکته ای که در مورد این بازی وجود دارد محیط های سرگرم کننده ی آن در کنار مراحل متنوع و گیم پلی جذاب است جدیدترین DLC این بازی تحت نام Ice Death and Fury به تازگی منتشر شده است .

خلاصه داستان : یکی از بازی های هیجان انگیز جادوگری که در محیطی فانتزی رخ می دهد Magicka 2 Ice Death and Fury می باشد . در این دومین بسته ی الحاقی از بازی Magicka 2 شما تجربه استفاده ی بیشتر از جادوها , تجهیزات , ماموریت ها , دشمنان و Co-op را در محیطی هیجان انگیز خواهید داشت . در Ice Death and Fury چهار سناریوی جدید از قبیل مودهای بخش Co-op و Protect the King , Troll Cave , Darkness و Old Wizard اضافه شده است . همچنین سه Boss Fights شامل Insane Maxi , Mr Carrot و The Great Porkolino نیز اضافه شده است . بازی Magicka 2 Ice Death and Fury دارای بهبودهای بسیاری نیز در بخش گیم پلی بوده که می توان به بیشتر شدن رنج سلاح ها و تاثیرات منحصر به فرد هرکدام از آنها اشاره کرد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Magicka 2 Ice Death and Fury

نام بازی (فارسی) : مجیکای 2 یخ , مرگ و خشم

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Paradox Arctic

منتشر کننده : Paradox Interactive

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی

حجم فایل : 3 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 8 replies
    1. yasin says:

      آیا این نسخه شامل بقیه DLC ها یعنی Three cardinals و Gates of Midgarde هم میشه؟
      هرچی گشتم جواب این سوالو پیدا نکردم گفتم از خودتون بپرسم

      پاسخ دادن
    2. ابراهیم says:

      موقع اجرا بازی ارور not connected to the steam network میاد چیکار کنم؟؟

      لطفا زود جواب بدید.

      ممنون.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *