دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Manual Samuel نسخه HI2U

Manual Samuel یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Perfectly Paranormal طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Curve Digital برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Manual Samuel یکی از بازی های کلاسیک ماجرایی با روایتی پرپیچ و خم است . قهرمان داستان ما با مرگ معامله ای را انجام می دهد و باید به مدت 24 ساعت کنترل اعضای بدنش را در اختیار گیرد و جان سالم به در برد . از نفس کشیدن گرفته تا پلک زدن در هنگام رانندگی تماما باید تحت کنترل باشد زیرا یک اشتباه ساده می تواند کار ساموئل را به پایان رساند .

سایر توضیحات : این کار اصلا آسان نیست زیرا هرلحظه و هرکجا مرگ در کنار شما خواهد بود . روایت یک داستان خنده دار با درون مایه عشق ، رستگاری و مرگ همراه با اسراری برای کشف در طول روند بازی ، گرافیک 2 بعدی و منحصر به فرد که تماما توسط دست طراحی شده ، امکان بازی به صورت تکنفره و یا local co-op به همراه سایر دوستانتان ، موسیقی متن گوشنواز و بیش از 600 خط دیالوگ جذاب تنها بخشی از ویژگی های این بازی بشمار می آید .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Manual Samuel نسخه HI2U

 

مشخصات بازی Manual Samuel :

نام بازی : Manual Samuel

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Perfectly Paranormal

منتشر کننده : Curve Digital

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Manual Samuel