دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Mordheim City of the Damned Undead نسخه Reloaded

Mordheim City of the Damned Undead یک بازی در سبک استراتژی نقش آفرینی می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی Rogue Factor ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Rogue Factor یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تاکنون تجربه ساخت بازی های بسیاری نظیر Mordheim City of the Damned و سری Witch Hunters را داشته است و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . بازی رایانه ای Mordheim City of the Damned Undead یک بازی Turn Base تکتیکال می باشد که در آن شما باید گروه مبارزان خود را در نبردی ون بار کنترل کرده و با انتخاب صحیح موضع آنها و همچنین استفاده درست از قدرت های آنها دشمنان خود را از پای در آورید . بازی رایانه ای Mordheim City of the Damned Undead یکی از بازی های مورد انتظار سال 2016 می باشد .

سایر توضیحات : داستان بازی رایانه ای Mordheim City of the Damned Undead در یک دنیای فانتزی در جریان است ، موجودات این دنیا سال های سال در کنار یکدیگر با خوشی زندگی می کردند تا اینکه موجودات شیطانی به این دنیا حمله ور شدند و انسان ها و سایر موجودات این دنیا با یکدیگر متحد شدند تا به مبارزه با این موجودات شیطانی بروند . در این بازی شما می توانید از میان نزاد های موجود در بازی نژاد مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با شخصی سازی آنها و پیدا کردن آیتم های مناسب برای آنها به جنگ دشمنان رفته و آنها را از پای در آورید . گرافیک هنری و فنی این بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد بطوری که شما با ورود به مناطق جدید چند دقیقه ای را صرف ستایش گرافیک زیبای بازی خواهید کرد . بازی رایانه ای Mordheim City of the Damned Undead یکی از بازی های بسیار زیبا در سبک نقش آفرینی می باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Mordheim City of the Damned Undead نسخه Reloaded

مشخصات بازی Mordheim City of the Damned Undead :

نام بازی : Mordheim City of the Damned Undead

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Rogue Factor

منتشر کننده : Rogue Factor

سبک بازی : استراتژی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Mordheim City of the Damned Undead