دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Mr President نسخه HI2U

Mr President : یک بازی کم حجم ، زیبا و جالب در سبک اکشن – شبیه ساز (Action – simulation ) می باشد که در سال 2016 در کشور ایالات متحده برای سیستم عامل ویندوز تولید و منتشر شد . کمپانی توسعه دهنده ی بازی Mr President یک شرکت تازه کار اما موفق در تولید و عرضه ی محصولات رایانه ای ست که این بازی جزو اولین کار های این شرکت به حساب می آید که به نام Game Developer X شناخته شده است . کمپانی منتشر کننده ی این بازی نیز همان کمپانی نام برده می باشد . سبک اکشن – شبیه ساز نیز از قدیمی ترین و محبوب ترین سبک ها در بین محصولات رایانه ای ست که از پر فروش ترین ها در سبک شبیه ساز می توان از بازی ی Plague Inc: Evolved تولید سال 2016 و Dinosaur Hunt – Stegosaurus تولید سال 2015 و از بهترین ها در سبک اکشن نیز می توان از بازی ی Ballistick و البته یکی از اصطوره ها در این سبک یعنی Counter-Strike: Global Offensive محصول سال 2012 نام برد . گیم پلی بازی به صورت تک نفره و تک نفره آنلاین است و نسخه های مختلف این بازی به 3 زبان زنده دنیا در دسترس می باشد و هم چنین برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد .

سایر توضیحات : به تازگی ، یکی از نامزد های ریاست جمهوری امریکا  یعنی شخص جنجالی ی آقای Ronald Rump قصد سفر و سخنرانی در محافل عمومی را دارد ، شما در این بازی کنترل کاراکتر اصلی که یکی از بادی گارد های معروف و پولادین آمریکا یعنی Rock-Hard را بر عهده دارید که ماموریت وی ، حفاظت از جان رییس جمهور می باشد . در این بازی ، مرحله ها ، ماموریت ها و اتفاقات و معماها به صورت قابل قبولی شبیه سازی شده اند و یک گیم پلی زیبا از یک بازی ی شبیه ساز در کنار اتفاقات اکشن و کمدی های منحصر به فرد را به نمایش گذاشته است . محیط بازی کاملا پر تحرک است و گرافیک بسیار خوب بازی به همراه مرحله ها و صداگذاری های موفق ، هر گیمری را تحت تاثیر جو و محیط خود قرار می دهد . شما باید برای به اتمام رساندن این بازی با موفقیت و پشت سر گذاشتن هر مرحله از بازی باید از تمام المان های موجود در این نسخه کمک بگیرید و البته از هوش و استعداد فردی خود نیز بهره مند شوید . در مجموع ، می توان گفت که بازی ی Mr President نمره ی قابل قبولی را در بیشتر سایت های بازی های دیجیتالی از آن خود کرده است . این طور که به نظر می رسد باید منتظر دیگر نسخه های جدید این بازی در آینده باشیم . پیشنهاد می کنیم این بازی مهیج را از دست ندهید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Mr President نسخه HI2U

مشخصات بازی Mr President :

نام بازی : Mr President

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Game Developer X

منتشر کننده : Game Developer X

سبک بازی : اکشن – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید

Mr President