دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر MXGP 2 نسخه CODEX

MXGP 2 : یک بازی زیبا و هیجان انگیز در سبک مسابقه ای / شبیه ساز (Simulation/Racing) می باشد که در سال 2016 برای سیستم عامل ویندوز و کنسول های PS4  و  xbox one تولید و منتشر شد . MXGP 2 دومین نسخه از این بازی می باشد که اولین نسخه از آن در سال 2014 تولید شد و مورد استقبال عمومی قرار گرفت . کمپانی توسعه دهنده و منتشر کننده ی بازی MXGP 2 شرکت معتبر Milestone S.r.l.  است که تاکنون بازی های بسیاری در ژانر مسابقه ای و ورزشی تولید و منتشر کرده است که از کار های های معروف این کمپانی می توان به بازی فوق العاده هیجان انگیز Sébastien Loeb Rally EVO و هم چنین بازی MotoGP 14 تولید سال 2014 اشاره کرد . لازم به ذکر است که کمپانی نام برده ، از شرکت های معروف و قدیمی در زمینه ساخت و عرضه ی بازی های رایانه ای محسوب می شود . سبک مسابقه ای / شبیه ساز نیز چند سالی است که جایگاه خود را در بین بازی های رایانه ای پیدا کرده و مورد استقبال عمومی قرار گرفته است که از معروف ترین و موفق ترین بازی ها در این سبک ، می توان از بازی هایی هم چون : F1 2016 و بازی محبوب DiRT Rally محصول سال 2015 و البته بازی ی Hat Trick Header نیز اشاره کرد . گیم پلی بازی Mad Riders به صورت تک نفره و مولتی پلیر می باشد و نسخه های مختلف این بازی به 6 زبان زنده دنیا در دسترس همگان قرار گرفته است .

سایر توضیحات : بازی MXGP 2 یک نسخه ی پیشرفته و بسیار زیبا از مسابقات موتور سواری در انواع رشته های این ورزش پر طرفدار است که از المان های واقعی مسابقات قهرمانی موتور های سبک کراس گرفته شده است و محیط بازی کاملا ورزشی می باشد . مر حله ها ، موتور ها ، پیست های مسابقه و شرکت کننده ها و هم چنین محیط بازی به زیبایی شبیه سازی شده اند به طوری که در همان شروع بازی هر گیمری را تحت تاثیر محیط و گیم پلی خود قرار می دهد . گرافیک بسیار خوب بازی به همراه مرحله ها و صداگذاری های موفق از جمله نقاط قوت این بازی به شمار می رود . شما باید برای به اتمام رساندن این بازی با موفقیت و پشت سر گذاشتن هر راند از مسابقه و البته ارتقا کاراکتر و موتور های مسابقه ای که در اختیار دارید ، باید از تمام المان های موجود در این بازی کمک بگیرید . در مجموع  با جمع آوری همه فاکتور های مثبت موجود در این بازی ، می توان گفت که بازی ی MXGP 2 نمره ی قابل قبولی را در بیشتر سایت های بازی های کامپیوتری از آن خود کرده است . این طور که به نظر می رسد باید منتظر دیگر نسخه های جدید این بازی در آینده باشیم . پیشنهاد می کنیم این بازی مهیج را از دست ندهید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر MXGP 2 نسخه CODEX

مشخصات بازی MXGP 2 :

نام بازی : MXGP 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Milestone S.r.l

منتشر کننده : Milestone S.r.l

سبک بازی : مسابقه ای –  شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

MXGP 2