دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Oceanhorn Monster of Uncharted Seas 3.4.51.419 نسخه CPY

بازی کامپیوتر Oceanhorn Monster of Uncharted Seas یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Cornfox & Bros طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . شما ناگهان از خواب بیدار می شوید و نامه از پدرتان پیدا می کنید . او رفته است . برای آنکه متوجه شوید چه اتفاقی افتاده است , تنها راهنمای شما دفترچه خاطرات پدر و یک گردنبند اسرار آمیز است . در این بازی , ترکیبی از داستان سرایی فریبنده ، تصاویر خیره کننده 3D و گیم پلی هیجان انگیز را در کنار ماجراجویی های حماسی تجربه خواهید کرد . در جهان بازی با معماها , موجودات خطرناک و اسرار ناشناخته ای روبرو خواهید شد . در طول مسیر به گنجینه های باستانی دست پیدا می کنید که به کمک آنها قادر به مبارزه با هیولاها و شکستشان خواهید بود . از تمامی هوش و ذکاوت خود در طول تمامی مراحل استفاده کنید . بیش از 15 ساعت گیم پلی , کسب درجه استادی در سحر و جادو و هنرهای شمشیرزنی , یافتن اشیای باستانی و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Oceanhorn Monster of Uncharted Seas :

نام بازی : Oceanhorn Monster of Uncharted Seas

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Cornfox & Bros

منتشر کننده : Cornfox & Bros

سبک بازی : اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

Oceanhorn Monster of Uncharted Seas

به روز رسانی :

1395/12/24 نسخه جدید اضافه شد.
  • 1 replies
    1. سعید says:

      نسخه ی CPY رو دانلود کردم. همون چپتر اول یه باگ اساسی داره که به خاطرش نمی شه دیگه بازی رو ادامه داد. وقتی شب می شه و می ره می خوابه و روز بعد بیدار می شه، به جای اینکه سرجاش بیدار بشه، پشت دری که قفله جای اسکله بیدار می شه و چون در قفله هیچکاری نمی شه کرد.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *