دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Order of Battle Blitzkrieg نسخه SKIDROW

Order of Battle Blitzkrieg یک بازی در سبک شبیه ساز می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی The Artistocrats ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی The Artistocrats یکی از استودیوهای قدیمی می باشد که تجربه ساخت بازی های بسیاری نظیر سری محبوب Decisive Campaigns: Barbarossa و Flashpoint Campaigns: Red Storm Player’s Edition را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک شبیه ساز در سال های اخیر تبدیل به یکی از محبوب ترین سبک ها در میان بازی بازان شده است ، این سبک با انتشار بازی های نظیر سری محبوب Truck Simulator و بازی منحصر به فرد Goat Simulator تغییر بسیاری کرده است و تبدیل به یک سبک محبوب شده است . بازی رایانه ای Order of Battle Blitzkrieg یکی از همین بازی ها می باشد که با ترکیب سبک استراتژی و شبیه ساز موفق به خلق یکی از جذاب ترین بازی های سبک شبیه ساز شده است .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Order of Battle Blitzkrieg در میانه جنگ جهانی دوم در جریان است و برای اولین بار در بازی هایی با این مضمون شما در نقش نیروهای آلمان قرار دارید و باید با کنترل ارتش خود دشمنانتان را نابود کنید . در این بازی شما می توانید نیروهاو آیتم های قدرتمند ارتش آلمان را تحت کنترل خود داشته و نیروهای متحدین را در هم بشکنید . سازندگان برای جذابیت بیشتر این بازی نبردهای بسیار بزرگی را برای این بازی طراحی کرده اند که باعث جذابیت بیشتر گیم پلی این بازی شده است . ارتش آلمان در جنگ جهانی دوم یکی از قدرتمند ترین ارتش ها در آن زمان بوده است و استفاده از ابزار الات این ارتش بزرگ در این بازی تجربه این عنوان را برای طرفداران بازی های استراتژی بسیار جذاب و دوست داشتنی کرده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Order of Battle Blitzkrieg نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Order of Battle Blitzkrieg :

نام بازی : Order of Battle Blitzkrieg

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : The Artistocrats

منتشر کننده : The Artistocrats

سبک بازی : استراتژی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Order of Battle Blitzkrieg