دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر The Order of the Thorne The Kings Challenge نسخه CODEX

The Order of the Thorne The Kings Challenge یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Infamous Quests در سال 2016 برای سیستم عامل ویندوز ساخته و منتشر شده است . در سال های اخیر و با هرچه محبوب تر شدن سبک ماجراجویی که همیشه به عنوان یکی از محبوب ترین سبک های بازی های رایانه ای می باشد سازندگان به این نتیجه رسیدند که باید با تمرکز بیشتری به این سبک بپردازند . در همین راستا استودیوهای مستقل بازی سازی که برای اولین بار به کار ساخت بازی های رایانه ای پرداخته اند توجه خاصی به این سبک نشان داده اند و در این میان موفق به ساخت عناوین بسیار جذاب و خخلقانه ای شده اند . بازی رایانه ای The Order of the Thorne The Kings Challenge یکی از همین بازی ها می باشد سازندگان در این بازی با استفاده از المان های وحبوب سبک ادونچر موفق به ساخت یک بازی ماجراجویی بسیار زیبا شده اند .

سایر توضیحات : در دنیایی بسیار دور داستان یک ماجراجویی اعجاب انگیز به سرزمین Uir می رسد و شخصی به نام فین تصمیم می گیرد که در این ماجراجویی شرکت کند و قابلیت های خود را به دیگران نشان دهد . این ماجراجویی که چالش پادشاهان نام دارد یکی از  بزرگترین و سخت ترین چالش های موجود در امپراطوری Faerie می باشد و افراد برای نشان دادن شجاعت و لیاقت خود از سرتاسر جهان در این سری مسابقات شرکت می کنند ، این مسابقه در کنار افتخارات بسیاری که برای شرکت کننده اش به همراه دارد جایزه بسیار بزرگی برای افراد شرکت کننده به همراه دارد ، فرد برنده این مسابقه می تواند یک درخواست از پادشاه داشته باشد و پادشاه موظف به موافقت با آن است . این بازی که با یک داستان جالب و هیجان انگیز آغاز می شود در همان ابتدا بازی باز را با خود همراه می کند .

مشخصات بازی :

نام بازی : The Order of the Thorne The Kings Challenge

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Infamous Quests

منتشر کننده : Infamous Quests

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

The Order of the Thorne The Kings Challenge

  • 2 replies
    1. دانیال007 says:

      خیلی عذرمیخوام اگه اینجا درخواستمو مطرح میکنم.میخواستم خواهش کنم نسخه کورتال بازی rust exprimental رو که جدیدترین نسخش اومده رو قرار بدین ممنون میشم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *