دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر پارک The Park نسخه SKIDROW

The Park یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Funcom طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . تر س و وحشت را اینبار در یک پارک تفریحی تجربه کنید . The Park یکی دیگر از بازی های اول شخص با درون مایه ترسناک و ورانشناسانه است که بر داستان سرایی و اکتشاف به جای مبارزه متمرکز شده است .

خلاصه داستان : یک روز در پارک … یک خرس عروسکی ناپدید شده … یک کودک گم شده است . کم کم خورشید غروب کپمی کند و تاریکی پارک Atlantic Island را فرا میگیرد . شما باید به دنبال پسر خود با نام Callum باشید . در این بازی , ترس و وحشت را به خوبی مزه خواهید کرد زیرا تمامی دیالوگ ها و سناریوی بازی  توسط تیم برنده جایزه داستان سرایان به رشته تحریر درآمده است . پارک ها معمولا محلی برای شاهدی و تفریح هستند که شادی های دوران کودکی را رقم زده اند اما اینبار شادی پارک تبدیل به یک تراژدی و درام شده است . کاوش در Atlantic Island  , وارد شدن به ذهن Lorraine دختری با کابوس های شبانه , تعامل با محیط اطراف , بررسی سرنخ ها و گوش دادن به صدای درونی خود لورن , گرافیک قابل قبول همراه با اتمسفر رازآلود و موسیقی متن دلهره آور تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید بازی The Park را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

نام: The Park
شرکت سازنده: Funcom
تاریخ انتشار: 2015
زبان: انگلیسی
پلتفرم: کامپیوتر
مناسب برای گروه سنی: +12
منتشر کننده: Funcom
رمز فایل: www.download.ir
  • 12 replies
    1. عرشیا مقصودی says:

      سلام به کاربران عزیز ببخشید این بازی به سیستم من میخوره یا نه ؟ لطفا سریع جواب بدین.ممنون.
      windows 8.1 pro 64 bit
      Ram 4

      پاسخ دادن
    2. soheil says:

      salam.pasword eshtebah hast…ba horufe kuchak type mikonam bazam nemishe. www.download.ir in password eshtebah hast.lotfan pasworde dorost ro ersal konid

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *