دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Portal Stories Mel

بازی Portal Stories Mel دارای سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که به صورت Free To Play توسط استودیو Prism Studios ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . بازی Portal Stories Mel یک مد رایگان می باشد که برای بازی Portal 2 ساخته شده است و بر اساس جهان پورتال می باشد . بازی داستان Mel را روایت می کند که با یک هسته ی جدید آشنا شده که خطری جدی برای کل تجهیزات به شمار می رود . سال 1954 اولین سال های Aperture: Science دانشمندان Cave Johnson بر روی هرچیزی که تمایل داشتند آزمایش می کردند . ولی هر چیزی مطابق خاص آنها پیش نمی رفت ولی باعث نمی شد تا از راه علم خارج شوند . Mel قدم در راه اشتباهی گذاشت و درگیر آزمایشات Aperture: Science شد . این عمل باعث شد تا او سال ها به خواب رود . هنگامی که او به هوش آمد Cave Johnson جعلی به او می گوید که باید از تجهیزات فرار کرده و دستگاه جدیدی به نام Aperture Handheld Portal Device ذهن او را درگیر سوالات مختلفی کرده است . چه اتفاقی برای تجهیزات و افراد آنجا افتاده است ؟ در مجموع 22 مرحله در بازی Portal Stories Mel وجود دارد که به طور متوسط به 6 الی 10 ساعت برای اتمام آن زمان نیاز است . مقدار بسیار زیادی سفارشی سازی در بازی وجود دارد که از این حیث آن را بسیار متنوع گردانده است . بیش از یک ساعت موسیقی متن بسیار جذاب , در کنار گیم پلی هیجان انگیز و گرافیکی فوق العاده از دیگر ویژگی های بازی Portal Stories Mel می باشد . بازی به صورت StandAlone بوده و نیازی به نسخه ی اصلی Portal 2 نیست .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Portal Stories Mel

نام بازی (فارسی) : داستان های پورتال مل

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Prism Studios

منتشر کننده : Prism Studios

سبک بازی :اکشن , ماجراجویی , Free To Play

نوع فایل : ISO

  • 24 replies
    1. پدرام says:

      سلام مجدد .
      آقا این بازی پورتابل ه . سیو نمیشه . در ظاهر اتوسیو داره ولی اگه از بازی بیام بیرون دیگه فایل سیو رو پیدا نمیکنه .

      پاسخ دادن
    2. پدرام says:

      سلام . یه مشکلی با کیبورد دارم . وقتی کلیدی رو نگه میدارم ، بازی هنگ میکنه . اگه بخوام بدوم باید کلید رو قطع و وصل کنم که اینطوری هیچ معمایی تو بازی حل نمیشه . ممنون میشم یه راهی پیشنهاد کنین .

      پاسخ دادن
    3. امیین says:

      سلام, من میرم تو بازی بعد 1-2 دقیقه خود به خود منو از بازی میندازه بیرون!
      میشه بگین این مشکل رو چجوری باید حل کنم؟

      پاسخ دادن
    4. یاسین says:

      روی اون چیزی که نوشته portal 2 دابل کلیک میکنم وارد میشه ولی بعد از چند ثانیه همون جایی که عکس برای لودینگ نشون میده در میاد. چیکار کنم؟

      پاسخ دادن
    5. یاسین says:

      سلام من این بازی رو اکسترکت کردم ولی هیچ فایلی به اسم setup وجود نداره که من اجرا کنم. اسم بعضی فایل ها هم پرتال 2 هست. مگه این بازی پرتال استوریز مل نیست؟ پس چرا آیکن این عکس پرتال 2 رو داره؟

      پاسخ دادن
    6. شاهین says:

      سلام ، رفع مشکل سیو نشدن بازی : 1. SmartSteamEmu را با notepad باز کنید. 2. در خط SteamIdGeneration جای کلمه random عبارت static را قرار دهید. 3. سپس در خط StorageOnAppdata به جای مقدار 1 مقدار 0 را قرار دهید و در آخر فایل را سیو کنید و بدون مشکل بازی کنید.

      پاسخ دادن
    7. شاهین says:

      سلام ، برای تغییر زبان روسی به انگلیسی از فایل SmartSteamEmu در پوشه بازی استفاده کنید . ابتدا با notepad فایل رو باز کنید و در خط Language ، زبان russian رو به english تغییر دهید و سپس فایل رو save کنید و تمام ، وارد بازی شوید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *