دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Queen Of Thieves

Queen Of Thieves یکی از بازی های سبک استراتژیک و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Winter Wolves طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . برای یک مدت طولانی ، سه خواهر جوان به نام های Joanne, Kira و Thalia هرکدام در گوشه ای مشغول به گذران زنذگی بودند . آنها باور داشتند که مادرشان Arianna با لقب ملکه سارقان ، حدود بیست سال پیش توسط مردی به نام Lord Raul Capello در شهر Ahkra کشته شده است . روزی پدرشان Lysander ، آنها را به شهر Ahkra فرامی خواند . او برای دختران خبر مهمی دارد ، Arianna ممکن است زنده باشد .

سایر توضیحات : این حداقل چیزی است که توسط شخصی مرموز گفته شده و به نظر می رسد ، او تنها کسی است که می داند در طول این سال ها ، چه اتفاقاتی رخ داده . اما شخصیت مرموز به این سادگی ها اطلاعات خود را فاش نمی کند و اینجاست که داستان اصلی بازی آغاز می شود و وظیفه شما به عنوان یکی از شخصیت های اصلی بازی پررنگ تر می گردد . تنها خواسته شخص مرموز در مقابل اطلاعات ، مقدار زیادی سکه و طلا است . از آنجایی که شما توانایی پرداخت آن را ندارید ، خواهران تصمیم می گیرند تا راه مادر خود را انتخاب کرده و به هر قیمتی شده با سرقت از ثروتمندان ، مبلغ مورد نظر را آماده کنند . در طول بازی با شخصیت های مختلفی روبرو خواهید شد که ممکن است در پایان به دوست و یا دشمنان شما بدل شوند .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Queen Of Thieves

 

مشخصات بازی Queen Of Thieves :

نام بازی : Queen Of Thieves

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Winter Wolves

منتشر کننده : Winter Wolves

سبک بازی : استراتژیک و نقش آفرینی

نوع فایل : RAR

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Queen Of Thieves