دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Rad Rodgers World One نسخه GOG

Rad Rodgers World One یک بازی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی 3D Realms ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی 3D Realms یکی از استودیوهای قدیمی و باتجربه در صنعت گیم می باشد که تاکنون تجربه ساخت بازی های بسیاری نظیر سری محبوب Rad Rodgers World One و Bombshell را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این بازی ها موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است . سبک اکشن یکی از محبوب ترین سبک ها در میان بازی بازان می باشد و در سال های اخیر دست خوش تغییرات بسیاری نیز شده است . در حال حاظر سبک اکشن تبدیل به یکی از سبک های پایه در دنیای بازی های رایانه ای شده است ، این سبک با ترکیب با سایر سبک ها کمک به خلق آثاری چون Tomb Raider و سری محبوب Assassins Creed کرده است . بازی رایانه ای Rad Rodgers World One یکی از همین بازی ها می باشد که از ترکیب سبک اکشن و ماجراجویی خلق شده است .

سایر توضیحات : داستان این بازی در رابطه با پسر جوانی به نام راد می باشد که صبح تا شب مشغول انجام بازی های رایانه ای می باشد ، یکی از این شب ها او در حین بازی خوابش می برد و براثر یک سری اتفاقات وارد بازی رایانه ای خود می شود و باید دنیای این بازی را از شر موجودات شیطانی برهاند و پرنسس این شهر را نجات دهد . داستان و نوع گرافیک این بازی یاد آور بازی های قدیمی می باشد ، به همین دلیل این بازی در مدت زمان کوتاهی موفق به کسب محبوبیت بسیار زیادی شده است . گیم پلی این بازی نیز مانند بازی های 2بعدی و جذاب قدیمی می باشد ، اما سازندگان برای جذابیت بیشتر بازی گیم پلی را بروز رسانی کرده و این بازی را تبدیل به یکی از جذاب ترین بازی های رایانه ای سال 2016 کرده اند .

 *حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

مشخصات بازی Rad Rodgers World One :

نام بازی : Rad Rodgers World One

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : 3D Realms

منتشر کننده : 3D Realms

سبک بازی : اکشن – ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam