دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Republique Remastered Episode 4

بازی Republique Remastered Episode 4 در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Camouflaj ساخته شده و استودیوی GungHo Online Entertainment America این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . توسعه دهنده ی این بازی که کارنامه ی موفقی چون Metal Gear Solid , Halo و F.E.A.R را در کارنامه ی خود دارد و ساخت بازی ها را با موتور بازی سازی Unity 5 انجام می دهد بازی Republique را که یک اکشن مخفی کاری می باشد و بر پایه نظارت دولت در عصر اینترنت است را منتشر کرده است .

خلاصه داستان : شما یک تماس تلفنی از فردی به نام Hope دریافت می کنید یک زن که در داخل حکومت مرموز گیر افتاده است . هک کردن حرف اول را در بازی می زند شما باید به Hope در قالب 5 قسمت هیجان انگیز کمک کرده تا بتواند خود را در مسیر خروج پیدا کند . شما باید همیشه در خفا حرکت کنید و از چشم دوربین ها و وسایل نظارتی به دور باشید . بازسازی این عنوان قدیمی با موتور Unity 5 باعث ایجاد یک گرافیک خارق العاده شده که شما را میخ کوب خود می کند . محیط های بازی بسیار هیجان انگیز کار شده و شما را سرگرم خود می سازد . گرافیک خوب , گیم پلی جذاب که در آن حل بسیاری پازل و موارد دیگر می شود در کنار موسیقی متن دلنواز آن از ویژگی های بازی Republique Remastered Episode 4 می باشد . اگر جز آن دسته از افراد می باشید که به بازی های مخفی کاری علاقه مند هستند حتما تجربه انجام این بازی را از دست ندهید .

* این نسخه از بازی قسمت های 1 تا 3 را نیز شامل می شود *

مشخصات بازی :

نام بازی : Republique Remastered Episode 4

نام بازی (فارسی) : جمهوری بازسازی شده قسمت 4

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Camouflaj

منتشر کننده : GungHo Online Entertainment America

سبک بازی : اکشن , مخفی کاری , ماجراجویی

حجم فایل : 3.6 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 8 replies
    1. vahabvahab says:

      میبخشید این بازی اپیزودیه میشه وقتی همه ی اپیزود ها با هم اومد همرو با هم قرار دهید می خوام یدفعه دانلود شون کنم با تشکر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *