دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Scourge of War: Ligny نسخه SKIDROW

Scourge of War Ligny یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی NorbSoftDev طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Slitherine LTD. برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . دنبال کردن و گسترش دادن اساس بازی را شکل می دهند ، Scourge of War Ligny به شدت بر روی واحد های واقع گرایانه ، تشکلات ، تاکتیک و سلاح های مختلف متمرکز شده است . در این میدان نبرد ، شما تمام واحد های تاریخی را خواهید شناخت . هرواحد دارای فرمانده و اهدافی مشخص است ، این در اختیار شماست که در قالب ناپلئون و یا شاهزاده Blucher به ایفای نقش بپردازید و ارتش خود را رهبری نمایید .

سایر توضیحات : 5 سناریو در این بازی طراحی شده است که با استفاده از آنها می توانید ارتش خود را به پیروزی نزدیک کنید . طبق گفته سازندگان بازی ، نقشه با دقت فراوان و جزئیات بسیاری در اندازه 5*5 مایل طراحی شده است . ویژگی های مختلفی در بازی وجود دارد که با پیشروی و کسب موفقیت های پیشرو می توانید به آنها دست یابید اما Scourge of War: Waterloo بهترین شبیه سازی جنگ های ناپلئون می باشد که تا کنون ایجاد شده است .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Scourge of War: Ligny نسخه SKIDROW

 

مشخصات بازی Scourge of War Ligny :

نام بازی : Scourge of War Ligny

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : NorbSoftDev

منتشر کننده : Slitherine LTD.

سبک بازی : استراتژیک و شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Scourge of War: Ligny