دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Sentry Knight Tactics

Sentry Knight Tactics یکی از بازی های سبک اکشن ، ماجرایی ، نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط کمپانی های Tyler Myers و Justin Wolf طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Armor Games برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این بازی استراتژیک نقش آفرینی و ماجرایی زمان واقعی رنگارنگ و درخشان ، شما به همراه تیمتان به زودی احضار خواهید شد و باید سرزمینی را که تحت محاصره دشمنان شیطانی قرار گرفته است ، آزاد کنید . در طول مسیر با شخصیتی های مختلفی از جمله تیراندازی ماهر روبرو خواهید شد که در این ماجراجویی با شما همراه می شوند و شما را برای رسیدن به هدفتان یاری می کنند . رهبری این گروه قدرتمند در اختیار شما قرار گرفته است و وظیفه سنگینی بر دوش شما قرار دارد پس سعی کنید بدون تدبیر دست به هیچ کاری نزنید زیرا ممکن است جان تمامی افراد گروه را به خطر اندازید و از هدف اصلیتان که نجات جهان است ، دور شوید .

سایر توضیحات : طبق گفته سازندگان بازی ، Sentry Knight Tactics برای پلیرهایی که عاشق بازی های پر جنب و جوش هستند ، ساخته شده اما نیم نگاهی هم به نحوه استراتژی نیز داشته اند زیرا در هر مرحله قرار است با انبوهی از دشمنان روبرو شوید و درصورتی که نتوانید بهترین عملکرد را ارائه دهید هرگز نابودی دشمنان محقق نخواهد شد . وجود سناریوهای مختلف ، کاوش در جهان بزرگ از جمله قلعه ها ، شهرها ، معابد و مکان های دیگر ، امکان بالا بردن مهارت ها و ارتقا دادن تجهیزات ، امکان ملحق شدن به سایر نیروها و استفاده از توانایی های آنها ، وجود درخت مهارت و باز کردن توانایی های جدید کاراکترهای مختلف تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Sentry Knight Tactics

 

مشخصات بازی Sentry Knight Tactics :

نام بازی : Sentry Knight Tactics

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Tyler Myers و Justin Wolf

منتشر کننده : Armor Games

سبک بازی : اکشن ، ماجرایی ، نقش آفرینی و استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Sentry Knight Tactics