دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Silverfall Earth Awakening

بازی Silverfall Earth Awakening در سبک ماجراجویی , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیو Monte Cristo ساخته شده و استودیوی Focus Home Interactive این بازی را برای پلتفرم PC در سال 2008 منتشر کرده است . Silverfall شباهت های بسیاری با عناوینی محبوبی مانند Diablo و Diablo 2 دارد . همچنین تاثیرات زیادی از سری بازی های Sacred گرفته است . Silverfall Earth Awakening یک بازی مبتنی بر quest-based بوده که حول مبارزات بین طبیعت و تکنولوژی می باشد .

خلاصه داستان : داستان بازی از جایی آغاز می شود که شهر Silverfall توسط یک نیروی شیطانی مجهولی که بعدها Shadow Mage نامیده می شود , تخریب می شود شما کنترل کارکتری را در دست می گیرید که در وسط یک کمپ از شهر سقوط کرده می باشد . بازیکنان باید یکسری ماموریت های مختلف را انجام داده تا از کمپ محافظت کنند و در کنار آن منابع حیاتی برای خود جمع کنید . گیم پلی بازی Silverfall Earth Awakening به گونه ای است که بازیکنان می توانند در نقش موجودات مختلفی نظیر زامبی , روح از دست رفته , ربات ها و یا عناصر مختلف ظاهر شوند . هر کدام از نژادها برای خود زیر شاخه دارند هر کدام از این 9 زیر مجموعه برای خود دارای Skill Tree متفاوت می باشد . بازیکنان در هر بار لول آپ شدن 4 پوینت مهارت به دست می آورند و می توانند از آنها استفاده کنند .

مشخصات بازی :

نام بازی : Silverfall Earth Awakening

نام بازی (فارسی) : سیلورفال بیداری زمین

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2008

شرکت سازنده : Monte Cristo

منتشر کننده : Focus Home Interactive

سبک بازی : نقش آفرینی , ماجراجویی , Hack & Slash

نوع فایل : ISO

  • 2 replies
    1. amir says:

      سلام دانلود کردم با درایو مجازی باز هم کردم ولی موقع نصب 25 درصد که میره این ارور میده

      extracting error:1073741515
      چیکار کنم؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *