دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Spider Rite of the Shrouded Moon

بازی کامپیوتر Spider Rite of the Shrouded Moon یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Tiger Style طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این بازی می توانید ترکیبی منحصر به فرد از نوآوری , استراتژی و گیم پلی معماگونه را تجریه کنید .

خلاصه داستان : در این بازی شما در نقش یک عنکبوت شکارچی به ایفای نقش می پردازید . شما باید با طراحی خاص شبکه ای از تارها را بافته و از آن برای شکار موجودات و حشراتی که محیط اطرافتان هستند استفاده کنید . هرکدام از این حشرات دارای رفتار و آسیب پذیری مخصوص به خود هستند . شما باید چابکی و حیله گری عنکبوت را با موفقیت در مراحل مختلف بالا ببرید . بیش از 30 مرحله منحصر به فرد در 4 شرایط مختلف , ترکیب بی شماری از چالش ها را پیش روی شما قرار می دهد . در کنار تمامی این موارد شما باید یکسری معماها را نیز حل کنید . بازی در خانه ای به نام Blackbird روایت می شود , عمارتی که سال ها قبل برای اهدافی نامعلوم ساخته شد . جمع آوری سرنخ هایی که پیش روی شما قرار می گیرد , می تواند شما را برای پیدا کردن مسیرهای پنهان , پیام های مخفی و کشف اسرار عمارت راهنمایی کند . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Spider Rite of the Shrouded Moon :

نام بازی : Spider Rite of the Shrouded Moon

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Tiger Style

منتشر کننده : Tiger Style

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *