دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز The Amazing Spider-Man

The Amazing Spider-Man مرد عنکبوتی شگفت انگیز یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Beenox طراحی و ساخته شده و در سال 2012 کمپانی مشهور و معروف Activision آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرد . کاراکتر مرد عنکبوتی یکی از پرطرفدارترین قهرمانان در تمام دنیاست . تا به امروز کمپانی Beenox چندین نسخه از این بازی را ساخته است و به نوعی از نابودی این عنوان جلوگیری کرده است . این بازی هم از فیلمی با همین عنوان ساخته شده است و اتفاقات چند ماه پس از آن را روایت می کند . داستان بازی از آنجا آغاز می شود که Dr. Conners که به عنوان مدیریت شرکت Oscorp شناخته می شود , از سمت خود برکنار شده و Alistair Smythe کرسی ریاست را به دست می گیرد . آزمایش هایی در این شرکت صورت می گیرد که باعث می شود تا موجوداتی که مورد آزمایش قرار گرفته اند جهش پیدا کرده و به حیواناتی خطرناک تبدیل شوند . روزی پیتر پارکر به همراه دوستش گوئن استیسی به کمپانی Oscorp می روند . گوئن گمان می کند که رئیس جدید راه دکتر کانرز را ادامه می دهد ولی Smythe به آنها توضیح می دهد که روش کار تغییر کرده و به جای آزمایش بر روی انسان ها و تبدیل آنها به Cross Species , آزمایشات بر روی حیوانات انجام می شود . در آخر دکتر اسمیت از آنها خواهش می کند تا یکی از این موجودات را به محلی مشخص ببرند .

این موجود عجیب و غریب از بوی خون متفاوتی که پیتر پارکر دارد , متوجه خاص بودن او می شود و سعی می کند تا خود را از قفس شیشه ای آزاد کند . سرانجام موفق به فرار شده و سایر موجودات نیز به دنبال او فرار می کنند و شهر نیویورک را با خطری جدی روبرو می سازند . بازی تا آنجا پیش می رود که یک ویروس خطرناک در تمام شهر پخش شده و شهر را به آشوب می کشد و از آنجا که پیتر خود را مقصر میداند سعی می کند تا اشتباه خود را جبران کرده و وضع را به حالت اول بازگرداند . گیم پلی بازی بسیار جذاب بوده و بازی این امکان را به پلیر می دهد تا به صورت آزادانه در تمامی نقاط شهر به گشت و گزار بپردازد . در این نسخه سازندگان بازی صحنه هایی با عنوان Quike Time Event طراحی کرده اند که در هنگام مبارزه بر روی صفحه ظاهر می شوند و در صورت درست انجام دادن آن ها می توانید لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنید . حرکات و تکنیک های مبارزه ای در این نسخه بسیار روان بوده و راحت تر می توان با استفاده از حرکات ترکیبی دشمن را از پا درآورد . گرافیک بازی نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته و تمامی بافت فیزیکی بازی و نورپردازی با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده است . اگر طرفدار مرد عنکبوتی هستید پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

راهنمای نصب فارسی

نام: The Amazing Spider-Man
حجم فایل: 7 گیگ و 476 مگابایت
شرکت سازنده: Gameloft, Beenox, Mercenary Technology
تاریخ انتشار: 2012
زبان: انگلیسی
محصول کشور: آمریکا
فرمت فایل: ISO
پلتفرم: PC
سبک بازی: اکشن - ماجرایی
منتشر کننده: Gameloft, Activision
رمز فایل: www.Download.ir
  • 773 replies
    1. یقفیقفقل says:

      خسته نباشید من بازی رو دان کردم وسط نصب میگه دیسک بعدی رو وارد کنید چیکار کنم؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *