دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Star Nomad 2

بازی Star Nomad 2 در سبک شبیه ساز , استراتژیک , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی مستقل Huy Phan ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . بازی ستاره به دوش 2 دارای تمی فضایی بوده و داستان سرایی قوی دارد . گیم پلی این عنوان با تزکیب کردن سبک RPG یا همان نقش آفرینی با سبک محبوب استراژیک توانسته فضای فوق العاده ای را به وجود آورد . از طرفی Open World بودن بازی به جذابیت های آن کمک بسیاری کرده است .

خلاصه داستان : بازی Star Nomad 2 پیرامون جنگ های داخلی بین نژاد انسان ها می باشد که در آینده دور رخ می دهد . بازیکنان آزاد خواهند بود تا بین گروه های بازرگانان , شکارچی ها , دزدان دریایی , معدن ها , قاچاقچان و واندرلندز هرکدام را انتخاب کرده و به بازی بپردازند . اقدامات شما در بازی پیامدهای کوچک و بزرگی خواهد داشت و تمام ساکنین را تحت تاثیر قرار خواهد داد . امپراتوری ها در حال قدرت گیری و سقوط می باشند جناح خود را انتخاب کرده و یا به دامن زدن این هرج و مرج کمک بیشتری کنید . تمام رویدادهای درون بازی کاملا تصادفی بوده و به علت جهان باز بودن آن محیط بزرگی برای اکتشاف در دسترس بازیکنان قرار می گیرد . گیم پلی بازی Star Nomad 2 به علت RPG بودن آن دارای نوارهای مختلف ارتقا , مهارت , پرک و ماژول می باشد . سیستم تجارت بسیار پویا بوده و با نحوه ی بازی شما متغییر خواهد بود . اقدامات شما چه بزرگ و چه کوچک ممکن است تاثیری بزرگ بر شرایط اقتصادی بگذارد . نقش خود را انتخاب کرده و آینده ی بشر را در دست بگیرید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Star Nomad 2

نام بازی (فارسی) : ستاره به دوش 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Huy Phan

منتشر کننده : Huy Phan

سبک بازی : شبیه ساز , استراتژیک , نقش آفرینی

حجم فایل : 345 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *