دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Starpoint Gemini 2

بازی کامپیوتر Starpoint Gemini 2 یکی از بازی های سبک اکشن , نقش آفرینی و شبیه ساز است که توسط Little Green Men Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Iceberg Interactive برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . کنترل سفینه فضایی را در دست گرفته و به گشت و گذار در کهکشان بپردازید . داستان بازی 2 سال پس از  جنگ دوم جمینی روایت می شود . مجموعه ای از مبارزان آزادی به نام جمینی پس از آنکه رهبر خود را از دست دادند , هر روز از تعدادشان کاسته شد و دیگر نتوانستند آن قدرت و نفوذی که بر سیاست های سیاره را داشتند را به دست آورند . در این بازی , شما به عنوان یک کاپیتان در یک سفر نفسگیر , با اسراری تاریک و غیر قابل تصور روبرو خواهید شد که در نهایت به تمامی این حقایق باور نکردنی پی خواهید برد . گرافیک خیره کننده و 3 بعدی , کاوش در کهکشان و حمله به سایر سیاره ها , امکان غارت کردن منابع سایر سیاره ها , امکان استخدام کاپیتان و خدمه جدید برای ساخت سلاح و تجهیزات جنگی , وجود بیش از 70 سفینه مختلف و وجود ماموریت های فرعی در کنار ماموریت های اصلی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

* نسخه Starpoint Gemini 2 Origins دارای پک Secrets of Aethera بوده و بدون نیاز به نسخه ی اصلی قابل اجرا می باشد *

مشخصات بازی Starpoint Gemini 2 :

نام بازی : Starpoint Gemini 2

نام بازی (فارسی) : استارپوینت جمینی ۲

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۴

شرکت سازنده : Little Green Men Games

منتشر کننده : Iceberg Interactive

سبک بازی : اکشن , نقش آفرینی و شبیه ساز

نوع فایل : ISO

 

 

 

 

دانلود بازی کامپیوتر Starpoint Gemini 2 با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

به روز رسانی :

1394/03/26 نسخه Starpoint Gemini 2 Origins اضافه شد
  • 7 replies
    1. حسین says:

      سلام اقا من بازی رو دانلود کردم بعد برای خارج کردن از حالت فشرده ازم رمز میخواد من هرچی اسم سایت رو میزنم ارور میده چیکار کنم ؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *