دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Stay Close نسخه HI2U

Stay Close یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Blind Bird طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Stay Close یکی از بازی های مستقل تجربی با گیم پلی نهان و منحصر به فرد بشمار می آید . داستان اصلی بازی در مورد یک زن و شوهر نگون بخت است که وارد یک شهر اسرار آمیز و مرموز شده اند و حالا سعی دارند خود را از این کابوس دیوارنه وار و جنون آمیز رها سازند . بازی این امکان را به شما می دهد تا داستان را به صورت تکنفره و یا co-op نیط تجربه کنید .

سایر توضیحات : اگر شما دچار چنین بحرانی شوید ، چه واکنشی از خود نشان خواهید داد ؟ اولین وظیفه شما ، حفاظت از جانتان است پس سعی کنید از دست موجوداتی عجیب و غریبی که در طول بازی با آنها روبرو می شوید ، فرار کنید . بازی این امکان را به شما می دهد تا به همراه شخصیت های کنجکاو که توانایی اندازه گیزی میزان هوش و قضاوت شما را دارند به کاوش بپردازید . در حالت مولتی پلیر دیگر تنها نخواهید بود و باید علاوه بر خود ، از جان دوستانتان نیز محافظت نمایید و زنده بمانید .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Stay Close نسخه HI2U

 

مشخصات بازی Stay Close :

نام بازی : Stay Close

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Blind Bird

منتشر کننده : Blind Bird

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Stay Close