دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Steel Armor Basra 86

بازی Steel Armor Basra 86 در سبک شبیه ساز بوده که توسط استودیوی Graviteam ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در این بازی شما وارد یکسری عملیاتی می شوید که در رودخانه Shatt al-Arab در جنگ بین ایران و عراق رخ می دهد . دو عملیات مختلف برای نیروهای عراق و ایران . البته قسمت تک نفره هم برای بازیکنان قرارد دارد . پل های معلق , وسایل نقلیه شناور , زره پوش و UCAVs ساخت ایران به طور گسترده ای در بازی مورد استفاده قرار می گیرد .

خلاصه داستان : بازی Steel Armor Basra 86 در آخر دسامبر 1986 نیروهای ایرانی عملیاتی تحت عنوان کربلای 4 را تشکیل دادند . این عملیات در جواب اولین حمله ای بود که عراق تشکیل داده و جنگ را آغاز کرده بود . نیروهای سپاه ارتش پاسداران از رودخانه ی شط العرب عبور کرده و تعدادی از جزایر را در اختیار خود گرفته اند از طرفی نیاز به ساخت یک پل معلق برای عبور از رودخانه بود . از طرفی نیروهای قدرتمند بسیج تحت نام ” حضرت محمد ” به آرامی از یک سمت رودخانه به سمت دیگر آن حمله ور شدند و در این قسمت بود که یک جنگ عظیم در بصره آغاز گشت . دی ال سی Basra 86 مربوط به بازی اصلی Steel Armor: Blaze of War می باشد یک بازی شبیه ساز تانک دارای المان های تاکتیکی است .

مشخصات بازی :

نام بازی : Steel Armor Basra 86

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Graviteam

منتشر کننده : Graviteam

سبک بازی : شبیه ساز

حجم فایل : 2.5 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *