دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Sunless Sea – Zubmariner نسخه GOG

Sunless Sea Zubmariner یکی از بازی های سبک ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط کمپانی Failbetter Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بادبان ها را تنظیم کرده و به سمت zubmarine حرکت کنید . Zubmariner اولین بسته الحاقی برای نسخه اصلی Sunless Sea است که منتشر شده و قرار است تجربه ای عمیق تر ، تیره تر و شگفت انگیزتری برای شما رقم زند . تمام قدرت های Neath در یک جهت قرار گرفته است . دیگر هیچ جنبنده ای بر روی Zee وجود ندارد . آنها دروغ می گویند . هنوز هم برای کسانی که کمی شجاعت در درونشان وجود دارد ، امیدی هست .

سایر توضیحات : جوامعی در اعماق تاریکی در حال ظهور هستند و سایر سرزمین ها را به جنگ تهدید می کنند . شما قطعا خواهید مرد . بعد از شما چه کسی شایستگی کاپیتان شدن را دارد ؟ روایت داستانی جذاب و اسرارآمیز ، کشیده شدن تمامی نماها و فضاهای بازی به صورت دستی ، گشت و گذار در اعماق بی انتها ، کشف شهرها و جانوران جدید ، کشف گنجینه های زی ، وجود دشمنان مختلف با ویژگی های مخصوص به خود ، امکان جاه طلبی های جدید ، غارت کشتی ها و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Sunless Sea – Zubmariner نسخه GOG

 

مشخصات بازی Sunless Sea Zubmariner :

نام بازی : Sunless Sea Zubmariner

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Failbetter Games

منتشر کننده : Failbetter Games

سبک بازی : ماجرایی و نقش آفرینی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Sunless Sea Zubmariner