دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Super Indie Karts

Super Indie Karts یکی از بازی های سبک ورزشی است که توسط کمپانی One Legged Seagull طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Super Indie Karts یکی از بازی های کلاسیک 16 بیتی همراه با مبارزات زمانی ، جایزه بزرگ و حالت های نبرد است . شروع ساخت بازی از سال 2014 آغاز شد و سرانجام در سال 2016 به مرحله تکامل رسید اما هنوز هم نسخه کامل در دسترس نیست و کمپانی سازنده تصمیم گرفته است در ابتدا  نسخه بتا که بیش از 30 کاراکتر و 32 آهنگ در بخش تکنفره  Grand Prix mode و Time Trials را شامل می شود ، منتشر کند .

سایر توضیحات : در کنار بخش سینگل پلیر بازی از بخش مولتی پلیر و حداکثر 3 بازیکن نیز پشتیبانی می کند . در این بازی شما در قالب یکی از شخصیت های بازی در رقابت ها شرکت می کنید ، کاراکترهایی که هرکدام دارای توانایی و ویژگی های مخصوص به خود هستند . وجود مسیرهای مختلف و پرزرق و برق باعث می شود تا بازی از یکنواختی خارج شود همچنین وجود بخش شخصی سازی این اجازه را به پلیر می دهد تا وسیله نقلیه و کاراکتر مورد نظر را از هر نظر تغییر داده و گاهی اوفات بر توانایی ماشین خود بیفزاید و یا آن را بهبود بخشد .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Super Indie Karts

 

مشخصات بازی Super Indie Karts :

نام بازی : Super Indie Karts

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : One Legged Seagull

منتشر کننده : One Legged Seagull

سبک بازی : ورزشی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Super Indie Karts

به روز رسانی :

96/03/18 آپدیت جدید اضافه شد