دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Syndrome نسخه PROPHET

Syndrome یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Camel 101 طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . شما گیج و مبهوت از خواب بیدار می شوید ، احتمالا اثرات Cryosleep است . هیچ کس در اطرافتان مشاهده نمی شود اما به زودی شروع به پیدا کردن اجساد خدمه که به طرز وحشتناکی کشته شده اند ، خواهید کرد . سفینه شناور است و هر کس و یا هر آنچه که خدمه را به قتل رسانده است احتمالا هنوز هم در اطراف شما پرسه می زند .

سایر توضیحات : Syndrome یکی از بازی های ترسناک-علمی تخیلی با درون مایه زنده ماندن است که بر روی عرشه سفینه ای به نام Valkenburg روایت می شود ، یک کشتی اکتشافی و علمی و مجهز به پیشرفته ترین سیستم ها در ناوگان Novacore . در طول بازی باید به دلایل مرگ سایر خدمه پی برده و خود را از این کابوس نجات دهید . دشمنان ، قدرتمند و متعدد هستند و این بدان معنی است که بهرین استراتژی در این بازی ، خفا و فرار از چنگ دشمنان خواهد بود . البته سلاح های مختلفی در بازی وجود دارد اما مهمات محدود است و این کمی کار شما را دچار مشکل خواهید کرد .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*نسخه PROPHET به ورژن v1.06f آپدیت شده است*

دانلود بازی کامپیوتر Syndrome نسخه CODEX

 

مشخصات بازی Syndrome :

نام بازی : Syndrome

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Camel 101

منتشر کننده : Camel 101

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *