دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Trials Fusion Fault One Zero

بازی کامپیوتر Trials Fusion Fault One Zero یکی از بازی های سبک مسابقه ای است که توسط RedLynx طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Ubisoft برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . چالش های مسابقه های پلتفرم را در جهانی رنگارنگ و غیر واقعی تجربه کرده و مهارت های خود را مورد آزمایش قرار داده و با بهترین بازیکنان جهان به رقابت پرداخته و توانایی های خود را به رخ سایر رقبا بکشید . در عصر طلایی رباتیک و فن آوری , تنها سوابق پزشکی انسان را از ماشین ها متمایز می کند . شما باید راه خود را از میان ماشین آلات غول پیکر پیدا کرده و خود را به خط پایان برسانید . اما مراقب باشید زیرا ربات ها در این مکان حکومت می کنند و از غریبه ها استقبال خوبی به عمل نمی آورند . نسخه ای که به تازگی منتشر شده است مواردی را از جمله وجود 10 آهنگ جدید شامل 8 آهنگ کلاسیک , 24 چالش جدید در مکان های مخفی و در میان ربات های غول پیکر , اضافه شدن کلاه ایمنی و 2 گاراژ جدید و وجود 10 ها نوع ربات با توانایی های مختلف را شامل می شود . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Trials Fusion Fault One Zero :

نام بازی : Trials Fusion Fault One Zero

نام بازی (فارسی) :  مهارت های تلفیقی موتورسواری خطای یک صفر

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : RedLynx

منتشر کننده : Ubisoft

سبک بازی : مسابقه ای

نوع فایل : ISO

  • 2 replies
    1. حمیدرضا says:

      با سلام
      جناب مدیر
      این بازی مثل نسخه های قبل نیاز به دایرکتس ایکس 10.1 به بالا داره؟
      به عبارتی همون ارور دایرکتس 10.1 به بالا رو ممکنه در این نسخه هم داشته باشیم؟
      از این جهت پرسیدم که بنده در دو نسخه قبل با چنین مشکلی در بازی مواجه بودم و به عبارتی کارت گرافیک بنده از پیکس شیدر 4 بیشتر ساپورت نمیکنه

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *