دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر True Fear: Forsaken Souls نسخه PLAZA

True Fear Forsaken Souls یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Goblinz طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی The Digital Lounge برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . شما مشغول قدم زدن در خیابانی ناشناس هستید که ناگهان مه ای غلیط میزان دید شدما را کاهش می دهد و شما را در تاریکی غرق می کند . در این بحبوحه که برای پیدا کردن مسیر خود تلاش می کنید ناگهان متوجه خانه ای می شوید ، شمعی مانند فانوس دریایی در پشت پنجره خانه به شما چشمک می زند . زمانی که خود را به نزدیک خانه می رسانید متوجه می شوید که سال هاست این خانه بدون سکنه رها شده و تمامی درب ها مهر و موم شده اند . پس شمعی که پشت پنجره شما متوجه آن شدید ، چه کسی در آنجا قرار داده است ؟ این بدان معناست که کسی انتظار شما را می کشد . کسی که با گذشت سال ها هنوز هم نتوانسته از آن خانه دل بکند . آنها بیمار شده بودند . بیش از دو دهه انتظار آنها را می کشد . منتظر شما .

سایر توضیحات : True Fear: Forsaken Souls یکی از بهترین بازی های تریلر روانشناختی بشمار می آید که از مکانیک گیم پلی بصری برخوردار می باشد . سینماتیک ، پازل و وجود اشیای پنهان با دقت توسعه یافته اند و شاهد یک فضای منحصر به فرد و ظالمانه می باشیم . بازی قرار است در 3 قسمت منتشر شود . یک ماجراجویی جذاب و سرشار از تعلیق روانی همراه با یک داستان پر تاب شیطانی ، دنبال کردن سرنخ ، پیدا کردن شواهد و حل رمز و راز برای کشف اسرار در مورد گذشته و انتخاب سناریوهای مختلف تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی بشمار می آیند .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر True Fear: Forsaken Souls نسخه PLAZA

 

مشخصات بازی True Fear Forsaken Souls :

نام بازی : True Fear Forsaken Souls

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Goblinz

منتشر کننده : The Digital Lounge

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

True Fear Forsaken Souls