دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Undercover Missions Operation Kursk K-141

بازی Undercover Missions Operation Kursk K-141 در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی The Game Species ساخته شده و استودیوی Ravenscourt این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . زمانی که همکار شما ناپدید می شود شما به دنبال مقصر قبل از وقایع Kursk K-141 هستید و وقایع در کف یک اقیانوس می باشد . به دنبال شکار خائن بروید . کنترل زیردریایی Kursk K-141 را در دست گرفته و سازمان های جنایی را که سعی در دزدیدن تجهیزات و سلاح روسیه را دارند متوقف سازید .

خلاصه داستان : در بازی Undercover Missions Operation Kursk K-141 شما در نقش ماموری به نام Belyaeva یک مامور مخفی در پی شکار سرکره ی یک گروه تبهکاری می باشید . پس از آنکه همکار شما به طور مرموزی ناپدید می شود شما باید به دنبال مقصرین در Kursk K-141 باشید و حقایق در کف اقانوس می باشد . حل پازل های منحصر به فرد , برخورد با شخصیت های جالب و شکار سرنخ در جست و جوی شما برای حقیقت تنها بخشی از ویژگی های این بازی جذای می باشد . چیزی بالغ بر 50 مکان منحصر به فرد از شهرها گرفته تا زیردریایی Kursk K-141 برای اکشتشاف وجود دارد . در مجموع 9 مرحله ی هیجان انگیز برای به دام انداختن خائن طراحی شده است و در نهایت 11 مینی گیم نیز در دل بازی گنجانده شده تا مهارت و البته شوخ طبعی شما را محک بزند . Undercover Missions Operation Kursk K-141 بر اساس اتفاقات و رویدادهای واقعی روسیه ساخته شده و شما را به کشف در زیر دریایی Kursk K-141 دعوت می کند .

مشخصات بازی :

نام بازی : Undercover Missions Operation Kursk K-141

نام بازی (فارسی) : ماموریت های مخفی عملیات کورسک K-141

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : The Game Species

منتشر کننده : Ravenscourt

سبک بازی : ماجراجویی

حجم فایل : 1.1 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *