دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Wave of Darkness

بازی Wave of Darkness در سبک اکشن , نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی مستقل Dreamatrix ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . بازی موجی از تاریکی با دنیای فانتزی و تاریک خود شما را به کاوش درون خود دعوت می کند و شما می توانید هر گونه که می توانید بازی را پیش ببرید . جهان Narr توسط فرقه ای خون خواه و ظالم تباه شده و شما باید تمام تلاش خود را کرده تا این سرزمین را دوباره آزاد کنید .

خلاصه بازی : Wave of Darkness یک بازی RPG متوسط به حساب نمی آید و برای آن دسته از پلیرها می باشد که با بازی های Old School در سبک RPG و سختی فراوان آشنایی دارند . یک دنیای تاریک و پر از اتفاقات گوناگون که در هر مرحله شما را با چالشی خاص روبه رو می کند . در اکثر عناوین نقش آفرینی با یک دنیای محدود برای کاوش روبه رو هستیم که با ایجاد دیوارهای نامرئی و راه های دیگر شما را محدود می کنند ولی در بازی Wave of Darkness شما قادر خواهید بود تا به هرجا رفته و هر کاری که می خواهید انجام دهید . گیم پلی بازی چیزی بیش از 70 ساعت به طول خواهد انجامید که در کنار ماموریت های جانبی مختلف این رقم می تواند بسیار بیشتر نیز باشد . بازی به شما این امکان را می دهد تا کلاس های مختلف از نژاد را با یکدیگر ترکیب کنید یعنی اگر در ابتدای بازی در انتخاب کلاس خود اشتباه داشتید لازم نیز تا دوباره New Game کرده و می توانید قابلیت های خود را تغییر دهید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Wave of Darkness

نام بازی (فارسی) : موجی از تاریکی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Dreamatrix

منتشر کننده : Dreamatrix

سبک بازی : اکشن , نقش آفرینی

لینک مرتبط : Steam

نوع فایل : ISO

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *