دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Zombie Vikings

بازی Zombie Vikings در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Zoink Games ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . بازی وایکینگ های زامبی توسط خالق بازی مستقل Stick It to The Man ساخته شده است . Zombie Vikings یک بازی Co-Op چهار نفره بوده که ماجراجویی خنده دار و طنز از وایکینگ های زامبی را نشان می دهد .

خلاصه داستان : یک قدرت قوی شما را به یک ماموریت حماسی در دل دنیایی فانتزی برای بازیابی Odin’s lost eye می برد . شما در نقش یکی از مهیب ترین وایکینگ های Norse soil می باشید . چهار شخصیت اصلی بازی Gunborg , Seagurd , Hedgy و Caw-kaa نام دارند . شما باید از محیط های مختلف نظیر جنگل های وحشتناک و مرداب های خطرناک عبور کرده و در این مسیر باید با دشمنان ترسناک و متنوعی روبه رو شوید . گیم پلی بازی Zombie Vikings به صورت 1 تا 4 بازیکن را به صورت همزمان پشتیبانی می کند و دارای مودهای Single Player آنلاین , آفلاین و مولتی پلیر می باشد یکی از نکات جالب این بازی نویسنده ی آن یعنی Zach Weinersmith می باشد که خالق کومیک های معروف SMBC می باشد . در مجموع بیش از 25 لول در 8 دنیای مختلف وجود دارد . هر کدام از این چهار کارکتر توانایی های منحصر به فرد داشته و دارای 40 سلاح قابل باز کردن هستند . با جمع آوری Viking Runes می توانید به توانایی های جدید دسترسی پیدا کنید . با دوستان خود تیم تشکیل داده و از انجام بازی لذت ببرید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Zombie Vikings

نام بازی (فارسی) : وایکینگ های زامبی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Zoink Games

منتشر کننده : Zoink Games

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی

حجم فایل : 1.7 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 7 replies
    1. ابوالفضل says:

      سلام با عرض تشکر از سایت خوبتون
      بازیتون مشکل داره
      چون وقتی فایل isiرو استخراج میکنم زمانی که رو گزینهinstallمیزنم ارور میده که هیچ فایل isi پیدا نمیکنه!
      لطفا بررسی و کمک کنیدl

      پاسخ دادن
      • آرمان says:

        من فکر میکنم کرک رو نذاشتید یا اشتباهی گذاشتید یا اصن به اون نسخه نمیخوره
        چون من خودم همین مشکلو رو بازیه دیگه ای داشتم،رفتم کرک جدیدشو گرفتم کار کرد.مطمئن نیستم
        ولی شاید جواب بده

        پاسخ دادن
    2. shyooze says:

      با سلام و عرض خسته نباشید
      من این بازی رو دانلود کردم ولی وقتی داخل بازی می شن ته کیبورد و نه دسته ها کار می کنن به صورتی که حتی نمیشه بازی رو استارت کرد. چه کنم؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *