دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامیپوتر Nancy Drew Labyrinth of Lies

بازی Nancy Drew Labyrinth of Lies در سبک معمایی , فکری می باشد که توسط استودیوی Her Interactive ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . شما در این بازی پیچیده و معمایی باید مسیر خود را پیدا کنید و موانع زیادی پیش روی شما قرار می گیرد .

خلاصه داستان : متصدی موزه شما را استخدام می کند تا به او کمک کرده و خود را برای یکی از مهمترین رویدادهای سال مهیا کنید ولی در این میان آثار هنری زیادی ناپدید می گردد . آیا این ناپدید شدن ها به صورت طبیعی و بدون هدف خاصی می باشد یا اینکه یک خلافکار حرفه ای پشت ان است . به دنبال حقیقت رفته و ان را کاوش کنید و اشیای گم شده را در Labyrinth of Lies پیدا کنید . از ویزگی های Nancy Drew Labyrinth of Lies می توان به به تصویر کشیدن سبک و سیاق نمایشگاه یونانی و جزئیات فراوانی است که در این بازی مشاهده کردیم . کاوش در جهان باستانی یونان و حل پازل و معماهای گوناگون یکی دیگر از ویژگی های گیم پلی بازی Nancy Drew Labyrinth of Lies می باشد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Nancy Drew Labyrinth of Lies

نام بازی (فارسی) : نانسی درو هزارتوی دروغ

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Her Interactive

منتشر کننده : Her Interactive

سبک بازی : فکری , پازل

حجم : 1.5 گیگابایت

نوع فایل : ISO

  • 2 replies
    1. Mehrab says:

      این که فقط یه تست از بازیه که اگه تو این مدت زمان کوتاه خوشمون اومد بعدا بریم خودمون بخریم!!!!الکی دانلود کردم.

      پاسخ دادن
    2. علی says:

      سلام دستتون درد نکنه اینجوری تو تلگرام بهتر شد صاف میایم رو توضیحات کامل تو سایت

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *