دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کم حجم Hind

Hind یک بازی اکشن می باشد که در سال 1997 توسط کمپانی Digital Integration برای سیستم عامل ویندوز 95 منتشر شده است . این بازی یک بازی شبیه ساز پرواز می باشد که در زمان خود یکی از جنجالی ترین بازی های شبیه ساز به شمار می رفته است . در این بازی شما در نقش خلبان هلیکوپتر Mi – 24 می باشید و باید ا به پرواز در آوردن این هلیکوپر و انجام ماموریت های خود مرحله را به پایان برسانید . این بازی دارای مود های فراوانی می باشد شما می توانید به انتخاب ماموریت بپردازید و دست یه عملیان های خطرناک در دل روسیه بزنید یا بخش داستانی را انتخاب کنید و در آنجا ماموریت های داستانی بازی را انجام دهید .

سایر توضیحات : یکی از نکات جالب این بازی این می باشد که شما می توانید ماموریت های این بازی را به کمک دوستان خود و با همکاری هم به انجام رسانید و یا رو در روی دوستانتان قرار گیرید و با آنها به مبارزه بپردازید که این امر برای این بازی که در سال 97 منتشر شده است یک حالت بسیار نوآورانه بوده است . این بازی در زمان انتشار خود موفق به کسب امتیازات مثبت فراوانی از طرف منتقران شد به طوری که مجله PC GAMER این بازی را به عنوان بازی ماه خود برگزید .

نام بازی : Hind

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 1997

شرکت سازنده : Digital Integration

منتشر کننده : Digital Integration

سبک بازی : اکشن – شبیه ساز

حجم فایل : 334 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : WIKIPEDIA

  • 4 replies
    1. vahabvahab says:

      میشه ازتون درخواست کنم سری بازی های manhunt به همراه تمامی اپدیت ها و دی ال سی ها را برای pc قرار دهید با تشکر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *