دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کم حجم MadOut

بازی MadOut در سبک اکشن , شبیه ساز , مسابقه ای می باشد که توسط استودیو Nuligine ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . اتومبیل های اوراق شده در از گوشه و کنار جمع شده و با تجهیزات کامل خود در بالاترین سطح سرعت قرار دارند و تنها یک هدف در سر دارند تا به عنوان اولین فرد در خط پایانی مسابقه حضور داشته باشند . مسابقات را برده از حریفان خود پیشی بگیرید و جایزه ی اصلی را برای خود تصاحب کنید . بر خلاف دیگر بازی های هم سبک که شما می توانید فقط حریفان را دنبال کرده و نهایت از آن جلو بیافتید در بازی MadOut شما می توانید رقبای خود را به صورت کامل از مسابقه بیرون بیاندازید . شما می توانید با استفاده از تجهیزات مختلف نظیر موشک و مین آنها را از دور خارج سازید . ترس را بر آنها چیره کنید هر کاری که دوست دارید انجام دهید هیچ قانونی شما را محدود نخواهد کرد . میل به برد همیشه در وجود شما خواهد بود . توانایی آپگرید کردن ماشین و تجهیزات آن به گونه ای که تا کنون شاهد آن نبودید در بازی وجود دارد . فیزیک واقعی بازی MadOut باعث شده تا شما بتوانید حتی وزن ماشین خود را نیز حس کنید . در مجموع 15 ماشین مختلف , 50 مرحله ی منحصر به فرد , آب و هوای دینامیک , محیط کاملا تخریب پذیر و سلاح های متنوع از ویژگی های این بازی جذاب می باشد .

 

مشخصات بازی :

نام بازی : MadOut

نام بازی (فارسی) : جنون

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Nuligine

منتشر کننده : Nuligine

سبک بازی : اکشن , شبیه ساز , مسابقه ای

  • 12 replies
    1. کیانمهر says:

      میبخشید یه سوال…
      جریان چیه که من فقط یه فایل باینری (binary)
      میبینم…ستاپ نداره!!! توضیح بدید
      البته فایلای سایت خودتونم تو فایل rar هست…

      پاسخ دادن
    2. مهدی says:

      سلام
      به نظر میرسه کرک مشکل داره ارور کانکشن میده و بازی اجرا نمیشه

      پاسخ دادن
    3. ali says:

      سلام ببخشید من این بازیرو دانلود ونصب کردم ولی هنگام اجرا.بازی بالا نمیاد میشه بگین مشکل از کجاست.

      پاسخ دادن
      • Emad Rajabi says:

        روی فایل بازی راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب نمایید، به صفحه Compatibility بروید و تیک گزینه Run this program in compatibility mode for را بگذارید و از منوی پایین آن WindowsXP Service Pack 3 را انتخاب کنید. حالا اجرا کنید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *