دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Carnivores Dinosaur Hunter Pro برای آیفون ، آیپد و آیپاد

بازی Carnivores Dinosaur Hunter Pro بازی جدیدی است در سبک اکشن که به تازی برای دیوایس های IOS منتشر شده است . خودتون را برای یک بازی تیر اندازی آماده کنید . بازی Carnivores Dinosaur Hunter Pro مدتی است که برای پلتفرم PC منتشر شده است که هم اکنون می توانید آن را در آیفون خود تجربه کنید . Carnivores اولین شبیه ساز شکار است که در آن شما به عنوان شکارچی با بزرگترین و خطرناک ترین موجودات خونخوار دست و پنجه نرم می کنید . این نسخه , دنباله ای از سری بازی های کلاسیک شکار دایناسور است . کار اصلی شما در بازی Carnivores Dinosaur Hunter Pro مبارزه با دایناسورهاست که باید با مهارت بالای خود و نشانه گیری دقیق آن ها را هدف قرار دهید . دشت ها و بیابان های سنگی تنها بخشی از مکان های موجود در بازی برای اکتشاف است . شما می توانید از محیط اطراف خود به عنوان بهترین مکان برای شکار بهره ببرید . در بازی Carnivores Dinosaur Hunter Pro می توانید با استفاده از استتار کردن خود را مخفی کنید و سپس به تیراندازی زیرکانه ی خود بپردازید . شکار بزرگترین و وحشی ترین حیوانات شناخته شده برای انسان , واکنش نشان دادن دایناسورها به بینایی ، شنوایی و بویایی , تجهیز استتار و پوشش بویایی , وجود انواع سلاح و تجهیزات و  استفاده از آرام بخش به جای گلوله تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . این بازی هم اکنون در اپ استور به قیمت $3.79 عرضه شده است که می توانید به صورت رایگان از دانلود فارسی دریافت نمایید .

 

ویژگی های بازی Carnivores Dinosaur Hunter Pro :

– دارای 7 محیط بسیار زیبا به صورت 3 بعدی برای بازی

– پر کردن منطقه با دایناسورها به میل و مهارت های خود

– قابلیت تجهیز با استتار

– انتخاب یک سلاح و شکار و یا گرفتن یک دوربین و مشاهده دایناسورها

 

 

Carnivores: Dinosaur Hunter is a hunting simulation that is completely true to life and totally breathtaking. You land on a distant planet inhabited by dinosaurs and progress from a shy wildlife observer to a stealthy and ruthless T-Rex hunter. All dinosaurs are in full 3D complete with their terrifying roars

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *