دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Carrier Command Gaea Mission برای PC

Carrier Command Gaea Mission

یک مجوعه ای جالب از سری بازی های تاکتیکی تیراندازی نظامی است که توانسته است امتیازات قابل قبولی رابرای خود کسب نماید.فرمان حمله در در مجمع الجزایر صادر می شود و در این موقعیت ماموریت Gaea آغاز می شود. ترکیبی خیره کننده از بازی اکشن و عناصر استراتژی در جای جای این بازی گنجانده شده است. از سازندگان بسیار معروف و برنده ی جایزه ی ARMA ™ ، اکنون بازی ای را منتشر نموده است که می توان روی آن نقدی داشت.

وقتی زمین دیگر جایی برای زندگی نداشته باشد مجبورید برای بقا به سیارات دیگر فکر کنید.شاید به امید زندگی… بازی Carrier Command Gaea Mission یک بازی استراتژیک زیبا با داستانی جذاب برای دوست داران اینگونه سبک ها میباشد. در پی درگیری و جنگ بین ایالات متحده و اتحاد آسیایی اقیانوس آرام، به علت کمبود آب تقریبا زمین دیگر محل سکونت نیست.ژانر این بازی استراتژی است. بازی رایانه‌ای راهبردی نوعی از بازی‌های رایانه‌ای است که در آنها برگزیدن استراتژی مناسب برای رسیدن به هدف، اصل و پایه شیوه بازی را تشکیل می‌دهد. در این بازیها هدف اتخاذ استراتژی مناسب جهت غلبه بر حریف می‌باشد. در انواع این بازی‌ها باید حرکتی اصولی جهت جمع آوری منابع مانند سنگ، چوب، غذا، طلا، پول و به طور کلی بر طرف کردن پیش نیاز ها پیش بگیرید تا هر چه سریع تر به پیشرفت و تولید فناوری برتر نسبت به رقیب نائل شوید. راهبرد نوبتی یا استراتژی نوبتی (به انگلیسی: Turn-based Strategy) سبکی است در بازی‌های رایانه‌ای که زیرمجموعهٔ سبک راهبردی است. این سبک به مانند بازی شطرنج است و بازیکن‌ها به نوبت تغییراتی را در بازی اعمال می‌کنند و مهره‌های یکدیگر را نیز به نوبت حرکت می‌دهند. در این سبک نیز به مانند سبک راهبردی، هدف بازی غلبه بر حریف با پیش گرفتن رویهٔ مناسب است. این سبک دارای چند زیر مجموعه است: فانتزی ، تاریخی ، مدرن و علمی تخیلی !

نام بازی: Carrier Command Gaea Mission
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Strategy
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English*, German, French, Italian, Spanish, Russian, Polish
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bohemia Interactive
مد بازی :
حمایت توسط : Bohemia Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

  • 8 replies
      • Hamid says:

        پس از اتمام نصب وارد پوشه Crack شده و محتوای آن را در محل نصب بازی کپی و جایگزین کنید

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *