دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی دودل جامپ Doodle Jump v3.11.20 برای اندروید

Doodle Jump

یکی از بازی های پرطرفدار و اعتیاد آور در سبک بازی های کلاسیک می باشد که میلیون ها نفر در سراسر جهان این بازی را دریافت کرده اند. این بازی دارای امتیاز 4.5 از 5.0 در گوگل پلی و اپ استور می باشد. در

بازی Doodle Jump

شما در نقش یک موجود سبز و عجیب و غریب به نام دودل هستید که باید با پرش از روی سکوهای بی پایان راه خود را به سمت بالا ادامه دهید و از تمامی موانع عبور کرده و موجوداتی که مانع عبور شما می شوند را با شلیک کردن گلوله از بین ببرید و با تکان دادن دیوایس خود به چپ و راست حرکت کنید.

در این راه اشیایی وجود دارد که برای پریدن بیشتر به شما کمک می کند که شما باید با پریدن روی آنها مسیر بیشتری را طی کرده و از تمامی موانع ها عبور کرده و امتیاز بیشتری را کسب کنید. بازی دودل جامپ با گرافیک بالا و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 4.1 به بالا و iOS 8.0 به بالا می باشد. امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این بازی را در اختیارتان قرار داده ایم, امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید.

 

  • تغیرات نسخه v3.11.20 :

 

  • We stomped a few annoying pests

 

نام: Doodle Jump
حجم فایل: 58 مگابایت
شرکت سازنده: Lima Sky LLC
ورژن: v3.11.20
فرمت فایل: apk
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.1 و ای او اس 8.0 به بالا

به روز رسانی :

1401/02/21 نسخه v3.11.20 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *