دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Driver Speedboat Paradise برای آیفون ، آیپد و آیپاد

بازی Driver Speedboat Paradise از سری بازی های محبوب ورزش قایق سواری است که به تازگی برای سیتسم عامل های IOS منتشر شده است . شما با انتخاب کردن قایق مورد نظر می توانید کار خودتون را برای یک بازی مهیج و جذاب شروع کنید . بازی Driver Speedboat Paradise توسط شرکت Ubisoft طراحی شده است و دارای گرافیک بالا و گیم پلی قوی می باشد . در این بازی عده ای از دزدان دریایی و مافیا دنبال شما می افتند که شما باید در صحنه های مختلف راه فرار را پیدا کنید . تجربه خالص از یک بازی مسابقه ای هیجانی را به همراه انفجار ، پرش ، سرعت بالا و … را در بازی Driver Speedboat Paradise داشته باشید . شما جمع آوری مقداری پول در این بازی می توانید به خرید قایق های جدید با ویژگی های بالا و ارتقاء آن ها بپردازید . در بازی Driver Speedboat Paradise می توانید با 20 قایق متفاوت به مسابقه بپردازید و سطح بازی خود را در دریاها با موتوجت به چالش بکشانید .

 

ویژگی های بازی Driver Speedboat Paradise :

– دارای گیم پلی قوی و گرافیک بالا

– تجربه خالص از یک بازی مسابقه ای هیجانی را به همراه انفجار ، پرش ، سرعت بالا و …

– دارای صحنه ها و مکان ها هیجان انگیز

احساس هیجان با سرعت بالا به لطف مسابقه موج واقع بینانه

– پخش موسیقی متن فوق العاده زیبا و هیجان انگیز

Embody a young, reckless driver trying to make it big in the ruthless world of speedboat racing
Race around exotic locations, feel the high-speed racing thrill and become the best pilot on the waves
Impose your style! Customize and upgrade your boat to be the hottest driver on land
Beware though, your quest for fame and fortune might take an unexpected turn: meet the legendary cop John Tanner and help him bring down the speedboat mafia

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *