دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Faster Than Light نسخه SiMPLEX

بازی Faster Than Light سریعتر از نور از جمله بازی های استراتژیک و فکری است .  در این بازی شما به وسیله یک سفینه فضایی به کهکشان ها سفر می کنید  و باید سعی کنید تا کهکشان را از نابودی نجات دهید . این یک ماموریت خطرناک است و با یک اشتباه , چالش هلیی در سفر به وجود می آید که باید راه حلی مناسب برای آن پیدا کنیم . اگر رگباری از شهاب سنگ های بزرگ به سمت شما بیایند چه خواهید کرد؟ تمام موتورها روشن و با سرعت هرچه بیشتر مسیر خود را تغییر داده و تلاش می کنید تا جان خود را نجات دهید همچنین شما می توانید در مقابله با دشمنان کهکشان از سلاح های سنگین و مختلف برای از بین بردن آنها استفاده نمایید . شبیه ساز سفینه فضایی roguelike به شما اجازه می دهد تا همراه سفینه و خدمه خود یک ماجراجویی به کهکشان داشته باشید و خاطرات تلخ و شیرینی را رقم بزنید . شما می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند دانولد فارسی دریافت کنید .

ویژگی های بازی :

– گرافیک مناسب

– مدیریت سفینه و انتخاب سلاح ها

– امکتن توقف بازی در میان مبارزات برای ارزیابی استراتژیک

– موجودات منحصر به فرد و فناوری های جدید

– وجود دشمنان مختلف

مشخصات بازی :

نام بازی : Faster Than Light

تام بازی (فارسی) : سریعتر از نور

سال انتشار : 2013

شرکت سازنده : Subset Games

منتشر کننده : Subset Games

سبک بازی : استراتژیک و فکری

سایت اصلی بازی : FTL

  • 12 replies
    1. مهدیار says:

      موقع استخراج ارور میده میگه رمز درست نیست وقتی هم که زدم ریپیر بشه ارور داد با برنامه هم امتحان کردم برای ریپیر کردن باز ارور داد

      پاسخ دادن
    2. محمدرضا says:

      ! C:\Users\Dear User\Downloads\Compressed\FTLv1.03.3.www.download.ir.rar: Checksum error in the encrypted file FTLv1.03.3.www.download.ir\FTLv1.03.3\setup.exe. Corrupt file or wrong password.

      ای بابا رمز خرابه

      پاسخ دادن
    3. Amirkia says:

      رمز فایلشو چک کنین میزنم نمیشه ممنون. اگه تغییر دادین باز رمزو این رمزو ایمیل کنین تا شب واسم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *