دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Indiana Jones and the Infernal Machine برای کامپیوتر

بازی Indiana Jones and the Infernal Machine یک بازی فکری و جذاب و اکشن است . شما در این بازی معماها و مرحله های گوناگونی را پشت سر میگزارید.در طول مراحل بازی مکان های مختلفی را کشف خواهید نمود و باید با دشمنان زیادی به مقابله بپردازید . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

ویژگیهای بازی Indiana Jones and the Infernal Machine :

طراحی سه بعدی با گرافیك پرزرق و برق

سفر به ده ها مكان جالب و اسرار آمیز

گرافیک سه بعدی محیط و..

 

تصاویری از محیط بازی

Indiana.Jones.and.the.Infernal.Machine.1.www.Download.ir Indiana.Jones.and.the.Infernal.Machine.2.www.Download.ir Indiana.Jones.and.the.Infernal.Machine.3.www.Download.ir Indiana.Jones.and.the.Infernal.Machine.4.www.Download.ir

 

دانلود بازی Indiana Jones and the Infernal Machine برای کامپیوتر با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 7 replies
    1. مرتضی says:

      یکی از خاطره انگیزترین بازی‌های زندگیم بود. در زمان خودش بهترین بازی بود که انجام داده بودم.

      پاسخ دادن
    2. یه بنده خدا says:

      سلام
      این بازی یه زمانی دوبله فارسی بود
      اگر میشه لطفا نسخه دوبله شدش روهم بذارید ممنون میشم
      با تشکر از سایت خوبتون

      پاسخ دادن
    3. امیر الف قاف says:

      بهترین بازی تمام عمرم . از نظر تنوع مراحل و حل پازلهای بازی و هیجان اینکه آخرش چی میشه بی نظیر هست . ممکنه بعضی ها بِگن گرافیکش خیلی قدیمیه که خوب حرف درستیه . بازی برای سال 1999 هست . اما از همون اول آنچنان جذب بازی میشید و در دنیای بازی غرق میشید که این نکته رو فراموش میکنید . تا اونجایی که یادم هست 16 مرحله داره بر عکس بازیهای امروزی که 5 یا 6 مرحله بیشتر نیستند و با 7 ساعت گیم پلی تموم میشن . یادش بخیر بازیهای قدیمی واقعا پر و پیمون بودند و پولی که براش میدادی رو حلال میکردند . حتما این بازی رو از دست ندین . شماره بعدیش هم خوبه اما به قسمت اولش نمیرسه .

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *