دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی LEGO Batman Beyond Gotham برای اندروید

بازی LEGO Batman Beyond Gotham از محبوب ترین و پرفروش ترین بازی های اندروید است که توسط استدیو بازی سازی معروف Warner Bros. International Enterprises منتشر شده است و توجه داشته باشید برای اجرا این بازی حتما باید اندروید 4.0.3 به بالا را نصب داشته باشید . این بازی در شهر Gotham برگذار میشود که شما نقش بتمن لگو را بر عهده خواهید داشت ، داستان بازی LEGO Batman Beyond Gotham این گونه است عده ای شیاطین و آدم ها خطرناک شهر را شلوغ کرده اند که شما باید با استفاده از مهارت بالای خود آن ها را شکست دهید و زمین را از نابودی نجات دهید . 45 ماموریت مختلف در بازی قرار داده شده است که هر کدام از هیجان بالایی برخوردار می باشد ، بازی LEGO Batman Beyond Gotham در گوگل پلی قیمت 4.99 دلار را دارد که می توانید به صورت رایگان از دانلود فارسی دریافت نمایید . این بازی با باز کردن بیش از 100 شخصیت جذاب با قدرت شگفت انگیز و توانایی بالا  از جمله اعضای لیگ عدالت ، شکلها ، نمودارها LEGO بزرگ مانند سلیمان Grundy ، قهرمانان و خائنانی فانوس و … حرفه ای تر می شود ، توجه داشته باشید تمام کاراکتر های و توانایی های بالا را می توان بدون خرید اضافی به دست آورد . ماجراجویی را از طریق داستان اصلی در فضا و فانوس جهان بیرون به عالم که شامل Zamaron و Odym یا بازدید از عرصه DC آشنا در سالن دادگستری ، Batcave و لیگ عدالت برج مراقبت دنبال کنید .

 

ویژگی بازی LEGO Batman Beyond Gotham :

– بازی در سبک ماجراجویی و اکشن

– دارای 45 ماموریت مختلف و هیجان انگیز

– بیش از 10 کاراکتر

– باز کردن لباس های ویژه با توانایی های منحصر به فرد

– قدرتمند سازی شخصیت های مختلف

 

The best-selling LEGO Batman franchise returns in an out-of-this-world, action-packed adventure! Play as Batman and join forces with characters from the DC Comics universe as you blast off to outer space to stop the evil Brainiac from destroying Earth

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *